Storing powerbook ?

Ik heb me powerbook nu 3 dagen en ben er zeer tevreden mee. Alleen zo net starte ik hem opnieuw op en begon het beeld een storing te geven, net als bij een tv als je een slechte verbinding hebt. Heeft iemand dit eens eerder gehad en is het een groot probleem ? Na 3 keer opnieuw opstarten deed die het weer normaal.

Mmmm, lastig. Lijkt me niet normaal. Echter, soms gebeuren er nu eenmaal onverklaarbare dingen met computers. Maar aangezien je nu nog garantie hebt, is het wellicht niet onverstandig om er werk van te maken en goed uit te zoeken wat het eventueel kan zijn. Ik heb geen ervaring met zo'n probleem, dus ik verwijs je even door naar de volgende reacties >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Gelijk morgen Applecare bellen, en hardwaretest uitvoeren..

Bij mijn ibook had ik ook zoiets, en na wat gebel hebben ze hem opgehaald, en de grafischechip vervangen.

Of maybe ruilen ze hem wel om voor een andere, maar dat is minder omdat je dan al je dingetjes van je HD moet afhalen.

Succes

Heb net de hardware test uitgevoerd en hij geeft geen problemen aan. Hij doet het ook normaal nu voorlopig. Zie wel dat ik een dode pixel heb opeens, of een luie pixel, hij is groen maar als je er over heen wrijft is die wel weg.

[quote:0273f6667d="Richie79"]of een luie pixel[/quote:0273f6667d]

haha… heet dat zo? nog nooit van gehoord.

yes :) je hebt dode pixels, die zijn zwart geloof ik, en luie pixels, zoals die van mij ( groen ) die komen telkens terug, althans in mijn geval nu nog maar 1 keer terug gekomen en hopelijk ook de laatste keer :evil:

[quote:2464809279="Richie79"]yes :) je hebt dode pixels, die zijn zwart geloof ik, en luie pixels, zoals die van mij ( groen ) die komen telkens terug, althans in mijn geval nu nog maar 1 keer terug gekomen en hopelijk ook de laatste keer :evil:[/quote:2464809279]

Ik wist wel dat er dode pixels waren, maar geen luie :P… grappig (naja, niet als je het hebt natuurlijk ;))

Heb machouse rotterdam gemailed en het schijnt toch de grafische kaart te zijn. Er werd gezegt dat het wel vaker voorkomt bij de powerbook types, dus na 3 a 4 dagen bezit van me powerbookje mag die weer terug :cry: