Streaming video op opnemen

Ik wil een stukje video van een site, dat het alleen aanbiedt voor streaming video, op DVD zetten. De site biedt het aan in Real en WMF formaat. Iemand een suggestie hoe ik de stream op DVD krijg?

Deze gaat snel op slot denk ik! Erg veel gevraagd hier. StreamDown op Windows kan goed opslaan, maar omzetten naar DVD is lastig. Ik weet er nog niks voor.

Neem op met Snapz Pro X, zet je opname om in DV met iMovie of QuickTime Pro...

Snaps Pro ?

http://www.ambrosiasw.com/utilities/

[quote:4b7aac0acc="Perfect Dark Zero"]Neem op met Snapz Pro X, zet je opname om in DV met iMovie of QuickTime Pro...[/quote:4b7aac0acc]

Zou ik nooit doen. Bij veel streams heb je nooit continue de maximale bandbreedte, en dat zitten er ‘glitches’ in het beeld. Die leg je met SnapZ mee vast en dat is zonde. Beter om de stream af te tappen.

Dank. Ik ga het vanavond proberen.

Ik laat wel even horen hoe het gegaan is.

[quote:cb183c5a2c="Martiniman"][quote:cb183c5a2c="Perfect Dark Zero"]Neem op met Snapz Pro X, zet je opname om in DV met iMovie of QuickTime Pro...[/quote:cb183c5a2c]

Zou ik nooit doen. Bij veel streams heb je nooit continue de maximale bandbreedte, en dat zitten er ‘glitches’ in het beeld. Die leg je met SnapZ mee vast en dat is zonde. Beter om de stream af te tappen.[/quote:cb183c5a2c]

en hoe doe je dat dan?