streaming webcam

ik kan met safari geen streaming webcams zien. Klopt het dat dit alleen onder microsoft explorer 6 werkt? Wil

dit probleem heb ik ook met safari!!!! kijk maar hier: http://www.crtvg.es/espanol/CamWeb/primenucamarasflash.htm deze doen het alleen in IE en niet in safari... maar in IE bewegen de beelden niet... maar krijg je wel tenminste beeld... en hoe het opgelost moet worden vraag ik me ook af

enne welkom op het forum :lol:

Bij mij werkt hij in Safari wel... [img:2f9986c888]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1868[/img:2f9986c888]

heel wazig...enig id, hoe het komt dat ie het bij mij niet doet...

Ik zag net dat IE op windows (don't shoot me , 'k zit op mijn werk ; ) ook plugin wil laden. Mischien heb je deze in safari een keer weggedrukt. ?

[quote:8b6e4272c2="jbgood"]Ik zag net dat IE op windows (don't shoot me , 'k zit op mijn werk ; ) ook plugin wil laden. Mischien heb je deze in safari een keer weggedrukt. ?[/quote:8b6e4272c2]

Dat kan het misschien zijn want dat laden gaat niet zo snel. Hebben jullie trouwens de Real (Die van RealPlayer 10) plugins ook? Veel webcams werken daarmee. Zoals deze. Die werken bij mij in Safari en IE heel goed.

ik heb het dus met de webcam van het Noordzeekanaal op www.velsen.nl. Je moet dan op plaatje klikken op de hoofdpagina. Er moet een plugin geladen worden maar er gebeurt niets. En onder in het beeld staat, Als u geen bewegende camerabeelden ziet, wacht dan enkele seconden op de plug-in melding en selecteer Yes/Ja. Krijgt u een ActiveX error dan staat uw 'browserbeveiliging' te streng ingesteld. Gebruik Microsoft Internet Explorer v6.00.2800.x of hoger.

Zou jammer zijn als safarie daar niet mee overweg kan.

Wil :frowning:

[quote:77e8aa071d="wi51"]ik heb het dus met de webcam van het Noordzeekanaal op www.velsen.nl. Je moet dan op plaatje klikken op de hoofdpagina. Er moet een plugin geladen worden maar er gebeurt niets. En onder in het beeld staat, Als u geen bewegende camerabeelden ziet, wacht dan enkele seconden op de plug-in melding en selecteer Yes/Ja. Krijgt u een ActiveX error dan staat uw 'browserbeveiliging' te streng ingesteld. Gebruik Microsoft Internet Explorer v6.00.2800.x of hoger.

Zou jammer zijn als safarie daar niet mee overweg kan.

Wil :([/quote:77e8aa071d]

Ik je site geprobeerd. Hij laad wel alleen blijft hij laden en zie je geen plaatje. Als je dan kijkt naar de activity zie je dat hij een bestand (onbekende grote) aan het downloaden is, waarschijnlijk is dit de stream die hij aan het laden is ,waar natuurlijk ook geen eind aan is. Ik zat al op de 25mb.

Ik kan er trouwens echt NIET tegen als een Casema, postbank noem maar op… verwijzen naar een browser die ik niet wil gebruiken.
Casema hanteerde een tijdje IE die niet nog niet voor de mac beschikbaar was. Ik kan daar echt niet mee overweg.

is ook vervelend als je gedwongen wordt om bepaalde software te gebruiken. Ik heb microsoft explorer 5.2 voor OS X gedownload en dan werkt de webcam wel. Typisch dat er bij OS X panther een explorer zit die alleen onder classic werkt. Verder is alles nieuw voor mij sinds 3 weken werk ik met een G5 op mijn werk en dat is wel wennen als je jaren op een pc werkt. Vooral in photoshop kom ik dingen tegen die op de pc echt makkelijker gaan. Op de mac zie ik bureaublad als photoshop is geopend en kan ik dus niet een snel een foto vanuit ander programma in photoshop slepen, Op de pc kan dat wel. Of ik heb de truc nog niet gevonden.

Wil