streams samenvoegen?

Het lijkt er al bijna van te komen dat ik ook met mijn collega's muziek kan delen. Hiervoor moeten we echter iedere keer eerst de webproxy uitzetten (geen internet meer !!)

so far so good,
Ik heb nu dus diverse streams van mijn collega’s (in iTunes), ik kies collega 1 OF collega 2; maar ik wil de muziek van zowel collega 1 als collega 2 door elkaar laten afspelen.

kan ik die streams nu ook bij elkaar gooien ofzo??

nee volgens mij kan het niet... want dan zou je ze moeten kunnen verplaatsen of linken en die optie heb ik nog niet gevonden!

het zou wel leuk zijn idd
maar echt veel werk is het niet, om eerst ff de ene lijst door elkaar te laten afspelen en als die gedaan is ff de andere op te zetten!
dit kan je natuurlijk wel enkel doen als in beide lijsten genoeg nummers zitten en niet in iedere lijst maar 1 cdtje want dan maakt het idd niet zoveel uit!

greetz

Wat betreft de proxy instellingen: je kunt de proxy gewoon aan laten staan, en bij de instellingen aangeven voor welke internetadressen de proxy niet gebruikt moet worden... zo kun je je muziek sharen, andermans muziek luisteren en internetten tegelijkertijd!

(System Preferences, Network, Proxies -> Bypass proxy settings for these Hosts & Domains)

tja, ik heb de IP nummers van mijn collegae hier reeds instaan, maar het werkt niet... moet ik hier het rendezvous adres invullen ofzo?

Nee, je kunt er alleen ip-nummers of domeinnamen invullen, dus Rendezvous-adressen invoeren zal niet werken....

Ik zal er eens een nachtje over slapen… :slight_smile:

is opgelost! Rendezvous werkt na iTunes update!

nu nog streams samenvoegen…