Streepjes op iPhone scherm

Sinds gisteren heb ik ineens de volgende streepjes op mijn iphone scherm. Vandaag werden ze nog iets groter.

Iemand een idee wat het is of ook eerder gezien?

Thx alvast.

*** iPhone 3g 16GB ***

[img:b8340e0e63]http://www.studiolavoro.nl/omt/iphone_strepen.jpg[/img:b8340e0e63]

lol

Dat zijn dode pixels... Ik heb dat ook (lees: mijn iPhone, niet ik) toen ik hem een keer in het water heb laten vallen.

Zaten ze er al toen je hem kocht?

Dat zijn er zeker meer dan de 5 die er minimaal kapot moeten zijn bij de meeste fabrikanten, om een vervangend product te krijgen. Hopelijk ben je ervoor verzekerd ofzo.

Thx voor de reacties. Heb de tel een half jaar ongeveer, dit zit er sinds gisteren ineens op. Moet ik ermee naar T-mobile of Apple?

Je moet naar T-mobile. Zij zijn verantwoordelijk voor iPhone afhandelingen

Dit is niet te repareren, dus er moet een nieuw scherm in of je krijgt een een nieuwe iPhone...

Dan gaan maar eens bij de roze jongens langs. Was er al bang voor. Het is ondertussen nog weer iets groter geworden.

Dank allen.

Dat is een lek in het LCD-scherm. Benieuwd of je dat vergoed krijgt. Krijg je namelijk ook als je hem hard laat vallen.

[quote:6f8e6d3138="Trat"]Dat is een lek in het LCD-scherm. Benieuwd of je dat vergoed krijgt. Krijg je namelijk ook als je hem hard laat vallen.[/quote:6f8e6d3138]

Maar dat is hij niet. Nou ja we zullen zien wat ze zeggen.