'strepen' op Powerbookscherm

Vanmorgen startte ik mijn Powerbook op en kwamen er steeds meer 'strepen' op het scherm nadat ik was ingelogd. Eerst was het een 'streepje' van een cm., alsof er een aantal pixels kapot waren. Dus geen doorlopende streep, maar zo'n '... . . . .'. Langzaam werd dat meer totdat ik zo'n twintig van die krengen had. Machientje maar herstart, waarna het goed ging... Iemand anders daar wel eens last van gehad? Of nu na de upgrade van 10.3.4?

'k heb ook beeldproblemen gehad, maar dan met mijn iBoek welke bij de betreffende versie veel vaker voor bleken te komen. Apple heeft de boel toen gerepareerd onder garantie. Bij mij begon het ook als een probleem wat na een herstart verholpen leek, maar later bleek het chronisch. Misschien (als je 'm hebt) kan TechTool een en ander tsjekken? En je kunt natuurlijk ook altijd de hardware-tsjek-cd van apple uitproberen.

Waarschijnlijk een hardwareprobleem. Iets gelijkaardigs gehad. In het begin kwam het sporadisch voor, door te herstarten was het meestal opgelost. Maar later deed het probleem zich steeds vaker voor. Contacteer AppleCare, ze zullen je PowerBook komen ophalen en repareren.