Stress!! Hij is er bijna...

Maar in 1 dag van Luxemburg naar mijn huis? Kan toch niet?

Ik zie staan via: http://www.apecode.com/appletrack/
[img:6e47cfbb3b]http://www.leenarts.net/pics/orderstatus.jpg[/img:6e47cfbb3b]

Maar TNT laat nog niks zien… Morgen ochtend maar even TNT bellen als ik nog niks zie veranderen op de tracking site…

Desnoods dumpen ze het ding bij het post agentschap, kan ik het iemand op laten halen.

OOooooooooooooooooooooooh, bibbers!!

Mag toch wel voor iemand die bijna gemacced wordt.

(‘t Is trouwens een iMac 20’’ met 512 meg en verder veel speelgoed. Heb al een dolby digital aansluiting klaar liggen. Met zo’n verrekte duur glasvezel kabeltje, ding was nog is extra prijzig omdat ie aan de ene kant toslink is en aan de andere kant in een 3,5 mm jack moet passen. Maar ik ga dus digital 5.1 geluid proberen. Had alles al, behalve het kabeltje.

Ehmmmmm... zonder je plezier te willen vergallen: die ETA is de ETA voor het punt waarop TNT het overneemt in Nederland. Morgen is je Mac dus, als ik me niet vergis, in Venray. Met een beetje mazzel is hij dan morgenavond rond 23:00 in het verdeelpunt in Eindhoven en staan ze de 26ste bij je op de stoep! Alles puur uit wat ik me kan herinneren van mijn iMac 20", die eind november bij me werd afgeleverd...

In ieder geval: zodra TNT Nederland hem heeft, gaat het echt snel! 8)

't is toch net alsof je bij een bevalling aanwezig bent, hihi

“ja…ja…jaaaaaaaaaaaaaaa”

WHEEEEEEEEEEEEHHHH

“Ja meneer, het is een iMac…nen 20 incher! We gaan 'm even aansluiten en controleren of de vitale functies het doen en daarna mag u hem meenemen naar huis.” :lol:

[quote:0fe4780cd2="Outlander"]Ehmmmmm... zonder je plezier te willen vergallen: die ETA is de ETA voor het punt waarop TNT het overneemt in Nederland. Morgen is je Mac dus, als ik me niet vergis, in Venray. Met een beetje mazzel is hij dan morgenavond rond 23:00 in het verdeelpunt in Eindhoven en staan ze de 26ste bij je op de stoep! Alles puur uit wat ik me kan herinneren van mijn iMac 20", die eind november bij me werd afgeleverd...

In ieder geval: zodra TNT Nederland hem heeft, gaat het echt snel! 8)[/quote:0fe4780cd2]

Ik dacht ook al, ik was uitgeteld op aanstaande donderdag. 19 + 7 werkdagen.

site werkt niet bij mij? code te kort of code onbekend zegt ie aldoor..

nou ja via apples eigen track dinges geval zijn ze vandaag al geweest bij me maar was er dus niemand thuis :’( Morgen komen ze weer :smiley:

Als het goed is heb je in je verzendingsaankondiging ook een nummer gekregen die met '80' begint. Totaal 10 cijfers lang, dus '80xxxxxxxx'. Verzendnummer noemen ze het geloof ik.

Zie nu staan "Truck arrived at final destination..." Die tracking is inderdaad van Kuene Nagel alleen.

En nu gaan ze weer uitpakken, koffie drinken, scannen etc etc… Om hem morgen op transport te hebben, vervolgens dan nog een keer bij het lokale DC te sorteren en dan eindelijk donderdag afleveren. Hoop ik…

Zou dat misschien lukken met mijn bestelde Mac Mini? Ja weer zo'n iSwitcher. Ik dus, kannie wachten tot de boot aankomt met mijn pakketje.

Harry[/quote]

Dat is mooi. Kan ik hem donderdag meteen bekijken :wink: En van dichtbij ervaren of ik ook moet switchen :innocent:

[size=9:4e8c1a902b]Goh wat jammer dat je nou zaterdag op wintersport gaat :stuck_out_tongue: [/size:4e8c1a902b]

Hmmm ja, zal wel na volgende week worden voordat ik echt wat met m'n nieuwe apple kan doen. Shit vakanties ook altijd.

Tot noch toe heb ik nog steeds niks op de Apple site of de TNT site kunnen zien, zal wel vrijdag worden dan. Argh, en zaterdag ochtend heeeel vroeg vertrekken.

IK BAAL!!! :frowning: :wink:

[b:855f15a4c1]TNT: "Out for delivery"[/b:855f15a4c1]

Nu even hopen dat ze op tijd langs komen. Vanmiddag is er namelijk niemand thuis.

duim duim

De spanning, de spanning.....! :wink:

Ik help je hopen!

Het water is al gebroken

Ik zie op TNT staan dat hij [b:35bd1c3091]delivered[/b:35bd1c3091] is. En ik ga nu van mijn werk naar huis.. Kan ik over anderhalf uur m'n iMac uit de doos graaien....

Je eerste mac begrijp ik?

Blauwe of roze muisjes?

Het is inderdaad mijn eerste mac... :)

En euh, witte muisjes…
Zit nu online via m’n Airport (WPA beveiligd) op mijn iMac.

Setup was echt super eenvoudig… :slight_smile:

En ding ziet er heeeeel mooi uit. :stuck_out_tongue:

Zo snel aan de praat? Voor een mac gebruiker ok, maar als windows switcher!!! :wink:

Dus dat berichtje boven mij heb je op je mac getypt?

Yep... :)

Heb zelfs als ge-mijn-postbankt… En geupdate…en…

Ehr, laat maar, ziet er in ieder geval heel erg vet uit en het werkt heel apart. Met de 1 knops muis heb ik vreemd genoeg nog niet echt ruzie… :slight_smile:

Moet alleen nog even een AIM account aanmaken voor m’n iSight… :stuck_out_tongue: Ken gelukkig wat lui die ook op AIM zitten.

Dat ding is niet gezond voor een mogelijke switcher als ik!!!

Ik heb hem gister dat ding zien uitpakken en opstarten en toen dacht ik alleen maar: “Ik ook, ik ook!!!” Echt super gelikt!

Nou toch echt maar flink gaan sparen of in eerste instantie snel een tweedehands op de kop tikken om het gevoel te krijgen (naast natuurlijk af en toe op dat ding van The - DDD proberen, als hij me er achter laat tenminste :smiley: )