Zijn er apps voor studenten die je echt niet moet missen?
Ik heb inmiddels al gekeken naar MyHomework (voor roosters) en Schoolhouse (taken en cijfers bijhouden).
Zijn er apps voor studenten die je echt niet moet missen?
Ik heb inmiddels al gekeken naar MyHomework (voor roosters) en Schoolhouse (taken en cijfers bijhouden).
Office 2011?
Ik zou eerder gaan voor iWork dan voor Office, maakt een stuk eenvoudiger mooie verslagen en presentaties te maken en is nog goedkoper ook...
Ik gok dat de TS zogenaamde App's voor zijn iPhone/iPad bedoelt?
Forum > Mac > iApps
iWork, iPhoto, iWeb, iTunes, iCal, etc.
Die 'Apps'-verbastering begint ook een beetje verwarrend te worden.
Maar inderdaad: hij bedoelt voor de iPad of iPhone.
Ik ga er ook vanuit dat hij apps voor de iPhone, iPod Touch of iPad bedoelt. Ik verplaats deze daarom even daar naartoe.
De iApps rubriek is bedoelt voor programma's die Apple heeft ontwikkeld voor Mac OS X.
iStudiez Pro is vrij goed
[quote=KingAchille url=http://www.onemorething.nl/community/topic/studenten-apps#post-2024553 time=1281510807]iStudiez Pro is vrij goed[/quote]
Helemaal mee eens. Alleen moet je wel een ?3G hebben want m'n 2G trekt het met moeite…
[quote]
Ik ga er ook vanuit dat hij apps voor de iPhone, iPod Touch of iPad bedoelt. Ik verplaats deze daarom even daar naartoe.
De iApps rubriek is bedoelt voor programma's die Apple heeft ontwikkeld voor Mac OS X.
[/quote]
Ik bedoelde eigenlijk ook apps voor de Macbook pro..
Ik weet namelijk dat er een app bestaat voor de iPhone namelijk iStudiez Pro, iets wat ik graag terug zou willen zien op de Macbook, vandaar dat misschien iemand hiermee bekend was.
Excusses voor de onduidelijkheid :)
Okee. Maar dan verplaats ik het topic weer, maar dan naar Software. iApps is zoals ik al eerder zei voor door Apple zelf ontwikkelde software. En het forumonderdeel Software is voor software in het algemeen op de Mac.
Misschien dat je even je openingspost kan aanpassen en iets duidelijker je vraag kan formuleren.:smile: