studentenkorting bij mycom of dixons

Heb je bij mycom of dixons ook de apple studentenkorting op de macbook pro
of is dit alleen iets van apple zelf?

Alleen bij Apple zelf,

... en de Apple resellers .

en [url=http://www.slim.nl]slim.nl[/url]

iAmstore en andere APR's bieden wel studentenkorting in de vorm van 6% aan. Dat is ook de standaard korting die je krijgt als je in de Apple Store bestelt. Via surfspot en slim kun je inderdaad extra korting krijgen, maar APR's hebben bijvoorbeeld nu aanbiedingen voor late 2011 MBP's en dan is het voordeliger om hem daar aan te schaffen met de 6% studentenkorting. Scheelt mij toch 320 euro ten opzichte van een 2012 exemplaar! (Ik heb het over de instapmodellen 15")

@fenkikon, waar? En waarop komt de prijs dan uit?

@Flesh
http://shop.iamstore.nl/iamstore/aanbiedingen voor de webshop aanbiedingen. Voor zover ik weet kun je daar geen 6% invoeren, als je naar de homepage van de iAmstore gaat kun je meerdere modellen zien en kun je ook winkels selecteren. Er staat helaas niet per vestiging wat ze op voorraad hebben!
1499 * 0.94 = 1409,06 euro's. Dat is de variant die ik ga kopen komende week of volgende week.
Deze versie alleen dan de 2012 versie is 1654 euro als je gebruik kunt maken van 12% Apple on Campus korting via bijv. de TU Delft, anders betaal je 1729. Daar is mijn 320 euro op gebaseerd, die 1729- 1409.
Maar over die 6% extra heb ik nog geen zekerheid, voorheen was er een aanbiedingen pagina en daar stond boven dat er nog studentenkorting bovenop kwam. Ik ga er nu vanuit dat dit niet is veranderd. Maar zeker weten doe ik het niet.

Thanks! Ben ook wel benieuwd of ze die 6% nog erbij geven. Ikzelf twijfel nog te erg over al m'n opties om hem binnen 5 dagen te kopen (tot dan geldt de aanbieding).. Echter is €1400 wel weer erg aantrekkelijk.. ;)

Je hebt gelijk! Ik had dat niet eens gezien thanks, tot 30 juni nog maar. Dan moet ik deze week nog naar de winkel!

Als ik m'n huidige (witte) MacBook nog voor die tijd verkocht zou krijgen, had ik het wel gedaan. Maar die kans is heel klein lijkt me, zeker als ik wil wachten op de juiste prijs.. Dus denk dat ik het maar op m'n gemak ga doen. Maar hopelijk laten ze de aanbieding alsnog lopen tot dat de voorraad echt helemaal op is??

Kan jij in ieder geval laten weten als jij gaat of ze die 6% er nog bovenop doen? :D

Ga ik zeker doen, ik ben zelf heel erg aan het twijfelen of ik niet beter toch de 2012 variant kan aanschaffen. Het gaat mij dan vooral om de keuze voor een hoger resolutie scherm mat of hoger glossy. Dus niet de standaard glossy die je dus zoals ik al zei standaard krijgt. Ik moet nog even bij de Apple Store naar binnen lopen om te kijken wat ik het prettigst vind werken, in de toekomst wil ik toch professioneler gaan werken en daarvoor zou een beter scherm eventueel een meerwaarde kunnen zijn(voor drukwerk, photoshop e.d.). Maar goed op dit moment kan ik mijzelf niet wijsmaken dat het 320 euro meer waard is om een 2012 versie aan te schaffen puur voor een beter beeldscherm en daar dan nog 88 euro investeren voor dat betere scherm. Ik hoop inderdaad net als jij dat er nog andere acties komen, wat mij wel zo lijkt te zijn en het liefste bij de Apple Store zelf. Die verkies ik namelijk boven een APR!

Die webshop aanbieding zal sowieso maar 5 dagen lopen, maar in de verschillende vestigingen hebben ze verschillende voorraden. Ik weet dat ik een half jaar of jaar geleden keek en toen hadden ze een speciale aanbieding pagina, met MBP met matte schermen, extra werkgeheugen en andere opties. Oftewel voor klanten die hun bestelling toen niet hebben opgehaald.
Ik las trouwens nog op de twitterpagina van die winkel, dat er een in Rotterdam wordt geopend en dat je dan 11% openingskorting krijgt op een Mac. Behalve de Mac Pro en iMac dacht ik. Maar dat zou eventueel ook nog een optie kunnen zijn.

@Flesh Vanwege de garantie ga ik mijn MBP waarschijnlijk bij de Dixons of Mycom kopen. Daar is die ipv 1499 bij Mediamarkt en de iAmstore 1479 en krijg je 3 jaar garantie. En bij de Dixons krijg je nog een 100 euro giftcard, ik hoop dat ik daar dan een magic mouse en trackpad voor kan kopen. En ik hoop dat ik nog iets met studentenkorting kan, wat ik dus betwijfel maar goed nee heb je ja kun je krijgen :razz:
Wat ben jij van plan?