Studentenkorting

Hooi iedereen,

Nu eindelijk mijn munnie binnen is, ga ik morgen de imac halen woei!
Maar ik had em dus vandaag al kunnen hebben maar ik was mijn onderwijskaart vergeten (ik wist niet dat ik die mee moest nemen) dus zou ik geen 6 % korting krijgen. Dan maar met moeite nog een dagje wachten :stuck_out_tongue:
Macmiep roelt ook echt, ik vond daar echt veel handige informatie!

Tomorrow tuduuuuu :mrgreen:

Hoezo halen?

Kun je met jestudentenkaart ook korting krijgen in de Apple shops? Ik dacht dat dit alleen was voorbehouden aan apple.nl??

nope, die korting krijg je ook in de 'normale' winkel als je je inschrijfbewijs meeneemt. Ga ik ook doen volgende maand.

Gefeliciteerd, sahne!

Ja, maar toch minder dan op de online store?

Ik dacht van niet? Tenminste, niet in die winkel in Eindhoven. Mischien verschilt dat per winkel. Of was het daar nou 5%...

Nou ben ik in de war.

Ik heb vrijdag mijn iBook gehaald bij HTR in Arnhem en kreeg de iBook gewoon mee voor 939 euro, 6 % korting dus 8) Ik had nog niet mijn studentenkaart binnen, maar de brief van de HAN dat ik ingeschreven was en mijn studentennummer was toch voldoende om de korting te krijgen :)

Tutuuuuuuduuuuuuuu

Weeehooo, hij is er dan eindelijk echt. Gewoon binnen een minuut op internet; wat een meesterlijk (mooi) apparaat is dit toch.

:apple: groetjes
Sahne

Gefeliciteerd :)

Bij IT-pro vertelden ze me wel dat je zowel op de online store als in de winkels maar een keer om de 6 maand van studentenkorting gebruik kan maken, klopt dit?

@sahne: proficiat met je aankoop. Bevalt je nieuwe iMacer je wat?

Ik zou niet alles geloven wat IT-pro zegt. :wink:

[quote:f750d3459f="Marresc"]Ik zou niet alles geloven wat IT-pro zegt. :wink:[/quote:f750d3459f]

Ik ken die mensen ondertussen een beetje (en zij kennen mij :D) en ik kan je vertellen dat de meesten die er werken toch heel goed hun job kennen en dat ik tot nu toe nog geen klagen heb over hun service hoor :slight_smile:

Ik heb online in april, mei en juni spul aangeschaft met korting. Dus die 6 maanden is niet helemaal waar.

[quote:a007a457cb="MrSharky"]Bij IT-pro vertelden ze me wel dat je zowel op de online store als in de winkels maar een keer om de 6 maand van studentenkorting gebruik kan maken, klopt dit?

@sahne: proficiat met je aankoop. Bevalt je nieuwe iMacer je wat?[/quote:a007a457cb]
Kan je garanderen dat het niet zo is.
Heb in september een iPod gekocht, in oktober een iMac en in december een iBook en dit allemaal met m’n KULeuven-kaart.

Oef, dan kan ik men spullen blijven kopen zonder dat ik schrik moet hebben dat Apple achter me aan komt :D

man man gewoon om ziek van te worden die reacties. in plaats van allen door elkaar te schrijven zou je beter eens zo een papier lezen (de voorwaarden) dat men laat invullen wanneer je iets voor de edu prijs koopt. daarop staat dat je in princiepe maar 1 mac per jaar mag kopen met edu korting. oàver ander dingen staat niks vermeld. Maar ik kan wel aannemen dat je geeen 50 ipod's per jaar kan kopen metedu korting.

persoonlijk heb ik ook al meer dan 2 dingen dit jaar met edu korting bij itpro gekocht.