Studio 8

Beste allen,

De voor inschrijvingen van studio 8 zijn los en alles ziet er gelikt uit moet ik zeggen, maar ik heb een paar vragen waar ik op de site van macromedia niet uit kan komen. Ik heb twee jaar terug de windows versie gekocht van de studio bundel, en nu wil ik weer gaan upgraden.

Nu geven ze leuk aan dat de nieuwe studie werkt op zowel Mac, als Windows. Dacht ik dus mooi, upgraden en op mijn pBook en pMac instaleren. Maar dat mag dus dan weer niet, al geven ze wel aan dat het wel moet werken… Ik heb al gebeld met de importeur van Nederland (Promate) Maar die konden me ook niet echt verder helpen…

Zal dit gaan werken, of niet?

Heeft er al iemand een beta developpers versie oid in handen gehad, zo ja wat vindt je er van? Ben er wel benieuwd naar.

Groet Roel

wat ik wel weet is dat op zich de software voor beide platformen geleverd wordt, het serie nummer ook voor beide werkt, maar zodra je een van de platformen kiest, dan wordt deze hierop vastgezet.. Hoe dat dan gaat met upgrades weet ik niet, misschien anders MM zelf maar even mailen?

• Joeri

mail es naar Waldo Smeets, wsmeets@macromedia.com ,technical commercial manager of zo voor mm in benelux.

Gisteren was er de op de mmug-meeting in België een betatester die een presentatie van de flash 8 pro gedaan heeft :inlove: Hij is nog niet bugsfree en het zal krap worden om de vooropgestelde leveringsdatum te halen, hoewel.

Maar dit is één van de beste releases van de laatste jaren.

op de mxna-weblogs stonden deze week al heel wat voorbeelden van wat er allemaal vernieuwd is.

Oh ja, wat betreft je vraag.
Je kan je licentie laten stopzetten op je pc, en dan opnieuw activeren op je mac. Het is niet standard procedure, maar als je het aanvraagt, doen ze het in principe wel. Maar Waldo zal je graag verder helpen :wink: