StudioR@dioLEXY's PODCAST op 19. !!!

[img:edab077db6]http://img.photobucket.com/albums/v455/StudioLEXY/tpc.gif[/img:edab077db6] [b:edab077db6][color=#5550bd:edab077db6]Ik lach me rot hiero. Mijn podcastje staat nu zowaar op nummer 19. van iTunes meest beluisterde podcasts!!! Bij deze wil ik jullie daar even hartelijk voor bedanken. Nu kijken of we Adam Curry de pot/kast op kunnen krijgen... :evil: [/b:edab077db6][/color:edab077db6]

Cool 8)

:satisfied: Respect 4 U

Bij mij staat hij erop. Daarstraks zitten luisteren tijdens het fietsen. 8)

Om je te steunen heb ik je bijgevoegd, maar hoort ie niet wat oude afleveringen te gaan downloaden dan?

Gefeliciteerd met je sucses trouwens :slight_smile:

Elke keer na de rechtstreekse uitzending komt ie ook in podcast vorm op het net. De voorlaatste uitzending verdwijnt dan. Ik heb niet zoveel webspace dat ik ze allemaal kan laten staan. En lijkt mij ook een beetje teveel van het goede (slechte hihihi). Dus donderdag komt er een nieuwe en dan weer zondag enz. Dat je nu nog luistert naar de uitzending van afgelopen donderdag komt simpelweg omdat ik zondag jammergenoeg moest werken.

ja maar ik krijg nu dus niks, ook geen oude aflevering van donderdag.

Je moet je instellingen even aanpassen, je kan ervoor kiezen alleen de meest recente te downloaden of ook oudere.

Podcast selecteren en dan rechtsonder in iTunes instellingen kiezen om aan te passen.

[quote:3c4ca5912b="BartjeGossen"]Je moet je instellingen even aanpassen, je kan ervoor kiezen alleen de meest recente te downloaden of ook oudere.

Podcast selecteren en dan rechtsonder in iTunes instellingen kiezen om aan te passen.[/quote:3c4ca5912b]

Geen verschil, krijg nogsteeds geen aflevering.

Ik krijg ook een error. Als ik iTunes begrijp, zou het gaan over een error in het URL. Nochtans zou ik zéér graag luisteren naar Lex via iTunes op die manier. Ik ben gewoon te lui om elke week op hetzelfde moment te luisteren of je site vaak te checken :P.

Grtz Peach

Er waren vandaag wat problemen bij de server van Active24.nl. Nu loopt het weer prima.

Inmiddels nr. 13 zie ik :P

12. :x