Stuffit werkt niet

Hallo,

Wanneer ik met Stuffit Expander, een ingepakt bestand wil uitpakken kapt stuffit er mee.
En wanneer ik bestanden wil inpakken, gebeurd er helemaal niks. Wat kan ik hier aan doen? en zijn er ook nog andere programma’s waar ik bestanden mee kan inpakken?

Hier hetzelfde probleem met uitpakken. Blijft aan het eind zitten en loopt daarna vast.

Kijk hier voor tips en trucs : [url]http://support.allume.com/techsupport/[/url]

[quote:78302c6fe6="pieter87"]Hallo,

Wanneer ik met Stuffit Expander, een ingepakt bestand wil uitpakken kapt stuffit er mee.
En wanneer ik bestanden wil inpakken, gebeurd er helemaal niks. Wat kan ik hier aan doen? en zijn er ook nog andere programma’s waar ik bestanden mee kan inpakken?[/quote:78302c6fe6]

ik weet niet 123 een oplossing voor het probleem, maar op je vraag of je ergens anders mee kan inpakken… ja, afhankelijk van je versie van OSX kun je daarmee bestanden in de findern inpakken als .zip - zo ongeveer de meeste gebruikte inpak methode op het net - met “maak archief aan” in het command+click of rechtermuisknop menu :slight_smile:

tja, ik heb versie 10.2 dus dat gaat niet.

Of kijk op Macupdate.com of Versiontracker.com en zoek op 'zip', je krijgt dan een aardig aantal alternatieve progjes. Succes! :D

Dank je, alleen een beetje jammer dat ik die programma's dan niet uit kan pakken.

Dat ligt eraan, als het DMG's zijn, dan maakt dat helemaal niet uit. Heb je het bestand al eens opnieuw ingepakt en op die andere Mac uitgepakt?

Ja klopt, dmg's kan ik wel gewoon uitpakken, maar de eerste twee programma's waren allebei zip files.

Maar ik heb het al opgelost, ik heb gewoon een nieuwe stuffit gedownload, en dat werkt (nog) perfect.

Het lijkt met dat het programma corrupt was geraakt, de nieuwe versie heeft dat verholpen. Gefeliciteerd. :D

Dank je! ik heb al vaker geprobeerd het probleem te verhelpen met een andere versie, maar dat werkte toen niet!

Vreemd, maar goed het werkt nu gelukkig wel. :)