Ik heb een 21'' Studio Display crt, die het ineens niet meer doet. Als ik de aanknop indruk gebeurd er helemaal niets:( weet iemand of ik hierzelf iets aan kan doen of wat mogelijk het probleem kan zijn?
met crt schermen altijd een beetje oppassen, kunnen nog veel spanningen in zitten.... Je kunt de spannings converter vervangen, meestal gaan die kapot bij crt schermen, maar daarvoor moet je toch al wat soldeer ervaring voor hebben...
Grtz
Ik had dat ook met een studio display, ik wil hem aan doen en niks meer, ze hebben toch maar een bepaalde levensduur. Heb nu een cinema display :)
Een vraagje aan kick-it en maik87?
Welk studio display hadden jullie beiden? Ik heb namelijk ook een 21 inch studio display blue/white en ik weet niet precies hoe oud hij is, maar ik heb hem tweedehands gekregen.
Ik vraag dit, omdat ik geen zin heb om op een dag zonder te zitten en tijdelijk over te gaan op een 15/17 inch schermpje.
Ik hoop toch ooit een keer genoeg bij elkaar te krijgen voor een 23 inch.
Hmmm… misschien moet ik maar es gaan sparen. :?
Ik had een 17" Studio Display CRT (ADC), met een doorschijnende kast. Hij was een jaarje of 2, niet eens zo heel oud. Ik moet wel zeggen dat hij heel veel aanstond, eigenlijk ohne ende, wel met slaapstand en screensaver.