Subwoofer voor mijn eMac

Ik heb mijn eMac, die in de slaapkamer staat aangesloten op de versterker die in de woonkamer staat. Kan ik daar lekker van m'n mp3's genieten. Nu wil ik in de slaapkamer ook wat meer geluid uit m'n comp halen. De eMac klinkt al goed maar mist bij veel volume gewoon wat bas (is natuurlijk ook niet zo raar met zulke kleine speakers).

-Kan ik de iSub gewoon aansluiten op de eMac? (op de apple site wordt alleen gepraat over G3 imacs).
-als ik alleen een subwoofer aansluit komt er dan nog geluid uit m'n ingebouwde speakers? (voor mij een must)
-Heeft er iemand ervaring met alternatieven voor de iSub?

Groeten van de Flying Dutchman

Hallo Flying Dutchman,

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om alleen een subwoofer te kopen, hij wordt altijd verkocht in combinatie met kleine speakers.
En voor het beetje kwaliteit heb je toch een subwoofer nodig.

Gr.

Willem (mac-ofiel)

[quote:post_uid0]De subwoofer is geoptimaliseerd voor de geïntegreerde luidsprekers van Harman Kardon en heeft een digitale USB-interface.[/quote:post_uid0]

Dit staat op de site van de apple store. Zegt toch genoeg over dat het kan. De sub-woofer heeft een usb-interface. Als hij een mini-jack aansluiting had gehad kon je de speakers niet combineren. Nu dus wel!

Dat klinkt goed! Bedankt

de isub kan je los kopen bij mailamac kost 95euro heeft een usb aansluiting en werkt prefect