hallo allemaal,
ik heb zelf al een half jaartje de speaker van logitech z506 en ze werkten altijd goed maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat de subwoofer opeens niet meer werkt. ik weet niet hoelang dit al het geval is maar ik weet niet wat er aan scheelt heb al alles losgekoppeld en schoongemaakt maar de subwoofer blijft maar niet werken, weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen ?
Kan je het setje niet even op een andere computer aansluiten ? Als hij het dan nog niet doet is je sub waarschijnlijk overleden..
Op een andere computer aansluiten zal weinig uithalen vrees ik.
Half jaar oud=garantie. Terugbrengen dus.
Als je geen garantie hebt is het altijd een idee om de subwoofer op te halen en aan te sluiten op een stereo. Als er dan nog geen geluid uitkomt is de woofer zelf kapot. Als er wel geluid uit komt is het een idee om de kabels en etc na te kijken.
Als je geen garantie meer hebt kun je de volgende dingen doen:
1) Probeer een andere voedingskabel aan te sluiten. Het kan zijn dat de huidige kabel een defect heeft en de woofer dus niet kan voorzien van genoeg stroom of probeer een ander stopcontact uit.
- Als dit geen nut heeft is waarschijnlijk binnen in de subwoofer iets aan de hand.
Als je een beetje handig bent met stroomkringen e.d kun je je woofer misschien uit elkaar halen en gaan kijken of het defect ligt.
Als dit allemaal niet van toepassing is kun je 't beste afscheid gaan nemen van de leuke tijd die je samen hebt gehad met je subwoofer.
ik heb hem gekocht bij bol.com maar ik denk dat ik sowieso nog wel garantie heb
logitech geeft volgens mij altijd wel goede garantie.
en de voedingskabel kan niet kapot zijn want eerst gaan van alle speakertjes de kabels in mijn subwoofer en van daaruit is een grote voedingskabel en de andere boxen werken nog wel goed
Ik zou zeggen: neem contact op met bol.com of beter nog Logitech als je nog garantie hebt. Uit mijn hoofd zit hier gewoon 2 jaar garantie op dus zou geen probleem moeten zijn.
mooi kan je dan ook je geld terug vragen of sturen ze gewoon dezelfde set gewoon weer terug ?
want eigenlijk ben ik niet zo heel tevreden over deze set