Sucks-rules-O-meter: MacOS wint van Windows

MacOSX wint van Windows 645 | 3118 tegen 50.000 | 3286, maar verliest van FreeBSD en VMS (...?)

http://srom.zgp.org/

Joehoe!..

Mac OS X rules minder, maar sucks veel minder. Windows XP 'rules', maar suckst ongelooflijk hard

Blijkbaar zijn de heren met hun Zuidpooldiertje de meest gelukkigen onder ons :satisfied:

[quote:2357777f76="Eehhm..."]VMS (...?)[/quote:2357777f76] Is het operating systeem van Digital machines. De VAX en de Alpha. Een van de fijnste operating systemen die ik ken.

Gezien de wijze waarop de cijfers verkregen zijn moet je er percentages van maken. Dat levert op: Rulez: VMS op 1, MacOsx op 6 en Windows onderaan op 16. Sucks: idem maar dan omgekeerd maar dat is logisch :)

Het is maar wat er op internet gezocht wordt trouwens. OS400 is superstabiel maar wordt alleen maar zakelijk gebruikt. Dan wordt er wellicht minder op sucks en rulez gezocht :wink:

lekker belangrijk....

interessante aanvulling ;)

[quote:03d8585d0c="macpro"][quote:03d8585d0c="Eehhm..."]VMS (...?)[/quote:03d8585d0c] Is het operating systeem van Digital machines. De VAX en de Alpha. Een van de fijnste operating systemen die ik ken.[/quote:03d8585d0c]

Oei oei… Wat een systeem was da zeg… krijg nog spierkramp als ik eraan denk.
Dec server 500… later de 700 was al wat platter met de 8 poortjes :smiley: Terug naar af zeg mar :slight_smile: