suitcase klapt eruit bij laden fonts

Bij het laden van fonts klapt suitcase eruit! Ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat mag niet baten. Ik werk met versie 11.04. Weet iemand wat ik nog kan doen?

heb je misschien duplicaten erin staan? Alle voorkeuren weggooien en opnieuw vullen met fonts. In de voorkeuren sowieso aanvinken dat hij moet scannen op duplicaten.

Doet hij het met elk font of alleen als je meerdere fonts tegelijk in inlaad. Je fonts kunnen ook corrupt zijn

hij doet dit zodra ik klik add...dan klapt hij er direct uit

Bekijk het font dat je wil toevoegen eens met FontDoctor, welke bij Suitcase geleverd wordt.

99% zekerheid dat deze een corrupt font zal melden. Dit is, samen met een corrupt preferences bestand de ENIGE reden dat Suitcae crashed.

Vreemd dat hij het al doet als je op de Add button drukt, ik denk dat je even de preferences moet verwijderen en dan alle font idd met fontdoktor controleren en dan pas toevoegen ik heb dat ook gedaan en heb verder helemaal geen problemen meer. Ik vermoed dat hij al corrupte font in zijn biblitheek heeft staan!! Wat je kunt proberen is een nieuwe account aanmaken en dan proberen suitcase te openen en dan fonts te openen! :wink:

Succes

welke preferences, moet ik waar weggooien?

Preferences weggegooid, herstart. Schijfhulpprogramma's eroverheen gegooid. NIETS HELPT :cry: :x :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

niet SSCHIJFHULP programma, maar FontDoctor (bij suitcase bijgeleverd!!!!!!!!!)

Heb ik ook gedaan, werkt ook niet. Het gaat al fout bij het moment dat ik op add druk. Hij laat dus niet eens de lettertypes zien, daar komt hij niet toe.