Super mini

Wow ik ben op de volgende link gestuit [url]http://www.blingbling-ipod.com[/url] & mijn intresse is echt wel gewekt!!!

Ja, en dan ook 100 euro meer betalen.. belachelijk..

Geinig, wel pittig geprijsd... Enneuh, ligt het aan mij of staat er in het geheel geen contactinformatie van het bedrijf bij? In dat geval gaat er bij mij direct een alarmbelletje af...

niet bang voor krasjes dan ? ik vind 'm net iets te bling bling wat mij betreft...

Ziet er leuk uit :) De website is wel bangelijk slecht gemaakt (qua ontwerp). Anders is [url=http://www.gizmodo.com/gadgets/armor/index.php#armored-ipod-122617]dit[/url] misschien ook een mogelijkheid ...

Ik verschrikkelijk, en het hele hippe gedoe er rond al helemaal. De iPod mini is hip, dat zeker, maar dat al die kleine ***bedrijfjes daar op z'n manier winst mee willen maken... Woow, een ipod met chroom, of liever een ipod met bont? Of eentje met diamantjes... Het kan allemaal.

Hoogwaardige kwaliteit…? echt niet?
Wat krijg je er bij? toegang tot de iTunes MusicStore??? En een Batterij die 18uur mee gaat?
Das gewoon fantastisch! Die kreeg je er bij apple niet bij :slight_smile: en das nu precies wat ik nodig had!

Koop toch gewoon een leuke iPod in de leuke apple kleurtjes???

Groeten

Zouden de oortjes ook verchroomd zijn? :P

[off topic]en aan die foto's zie je wel wat een kunst het is om [b:786db9995d]chrome[/b:786db9995d] te fotograferen... Het lijkt wel glimmend zwart/antraciet.

Verkoop 3 van die dingen, hebt je € 300 winst, kan je toch even een professionele product-shoot laten doen.[/off topic]

dit lijkt niet helemaal te passen:

[img:b6265aad56]http://www.blingbling-ipod.com/data/images/bl_7.jpg[/img:b6265aad56]

Is gephotoshopt die foto :D

waaraan zie je dat dan?

het ziet er iig slecht uit de rest is wel lollig maar deze beroerd

[quote:e5582d02d1="martijngrootens"]dit lijkt niet helemaal te passen:[/quote:e5582d02d1] Ziet er erg vaagjes uit ja. :?

Ze hebben de originele cases verchromed. Ze moeten dus wel goed passen... zo'n laagje chroom zal echt niet veel uitmaken lijkt mij.

[quote:4a4582386b="MacBjorn"]Ze hebben de originele cases verchromed. Ze moeten dus wel goed passen... zo'n laagje chroom zal echt niet veel uitmaken lijkt mij.[/quote:4a4582386b]

nee, dat moet idd niks uitmaken, maar op deze afbeelding zit het toch echt niet helemaal goed :slight_smile:

Dit is nu een van de redenen waarom ik geen iPod meer wil

[quote:aa525d366b="OEPS"]Dit is nu een van de redenen waarom ik geen iPod meer wil[/quote:aa525d366b]

snap ik dit?

[quote:f454d37a11="martijngrootens"][quote:f454d37a11="OEPS"]Dit is nu een van de redenen waarom ik geen iPod meer wil[/quote:f454d37a11]

snap ik dit?[/quote:f454d37a11]

Duidelijk niet, wat ik bedoel te zeggen is dat zodra dingen “geblingt” moeten worden en opzichtig aan je broek worden gehangen, ik afhaak

maar je hoeft je iPod niet te blingen dit zijn gewoon een stijlletje lijpos, dat geld wil verdienen... je moet gewoon de originele iPod aan je broek hangen...

maar je hebt dus ook geen telefoon, auto, huis etc?

Helemaal verchroomd beide