SUPERBOWL!

hallo iedereen

zondagnacht is het weer SuperSunday met Superbowl XLI

weet iemand toevallig of ie ook op de ned. tv wordt uitgezonden behalve UPC. Ik heb wel UPC maar ik haat die reclames om de 2 minuten…

Ik gok weer op SBS6 .. ARD schijnt ook een goede optie te zijn! Ik kijk uit naar zondag/maandag!

ik had vernomen dat SBS dit jaar de Superbowl niet gaat uitzenden. Daar baalde ik best van

ARD is ook een optie maar ik ben helemaal geen fan van het duitse commentaar, dan zit ik me daar aan te ergeren en het gevolg is dat de wedstrijd aan me voorbijgaat :slight_smile:

Touchdown, JAWOOOOOHL!!!! :P

Tussen welke teams is het eigenlijk?

Chicago Bears tegen de Indianapolis Colts

beloofd een mooie wedstijd te worden…

nope, sbs gaat het helaas niet uitzenden..

zit denk ik toch aan ARD vast :frowning:

ik vraag me vooral af wat voor ad Apple nou uitgaat zenden tijdens de superbowl... het moet wel aardig wat zijn want zo'n ad is niet goedkoop tijdens de superbowl!

2,5 miljoen dollar voor een 30 sec. clip las ik.. zeker niet goedkoop

Ik ga er zeker weer naar kijken! Het is inmiddels een traditie aan het worden met vrienden van me, dus ik zie er naar uit!

Ik moet enkel nog even een team kiezen waarvoor ik ben.

Ik heb eigenlijk nog nooit American Football gezien. Wanneer wordt dat uitgezonden zondagavond?

Zondagnacht :)

Superbowl Sunday! 8)

De Super Bowl begint op ARD om 23:40 t/m 04:30 .. is er misschien een stream ergens online?

Staan de Beatles-remasters al in de ITS? Ik wil kopeuh.

[quote:9df026a537="diotav"]is er misschien een stream ergens online?[/quote:9df026a537] Nope... vroeger (2000 & 2001) wel, maar tegenwoordig kost het luisteren naar NFL Radio al geld en de gratis streams zijn verdwenen. Belgische sportzender Sporza heeft een live stream in QuickTime, maar de Superbowl zenden ze niet uit.

Het wordt ook op NASN uitgezonden voor de mensen met digitale tv :) vanaf 00.00 hoorde ik

Met andere woorden .. ik luister de hele avond naar Duits commentaar! :o

Tussen welke quarters wordt de bewuste reclame van Apple uitgezonden?

Is het uberhaupt zeker dat er een reclame van Apple komt…

Dalijk ff schakelen naar de ARD…

Ik denk niet dat die reclame's ook op ARD worden uitgezonden, enkel in Amerika lijkt me.

We zitten inmiddels in de 3e helft ... wat een sh*tweer is het in Miami zeg! Hierdoor vond ik het optreden van Prince helaas ook niet zo bijzonder. Ook het geluid loopt niet helemaal lekker op ARD. Zijn er meer mensen aan het kijken?

22-17 in het voordeel van "Indianapolis" .. het blijft redelijk spannend! :)