SUPERBOWL!

De Colts hebben verdiend gewonnen. Maar het hoogtepunt was natuurlijk Prince tijdens de halftime show.

Een Apple reclame heb ik niet gezien.

Ik vond het echt een absolute top-wedstrijd, en tot aan het 4th quarter spannend. Veel beter dan de superbowl van vorig jaar, die was namelijk echt te saai voor woorden.

Wel jammer dat door dit slechte weet de cheerleaders ook besloten thuis te blijven (op die kleine flits na dan)

[quote:f78318fd61="Reflex"]Ik vond het echt een absolute top-wedstrijd, en tot aan het 4th quarter spannend. Veel beter dan de superbowl van vorig jaar, die was namelijk echt te saai voor woorden.

Wel jammer dat door dit slechte weet de cheerleaders ook besloten thuis te blijven (op die kleine flits na dan)[/quote:f78318fd61]
Het was absoluut een topper … maar na de half-time show heb ik het uitgezet omdat ik te moe werd van het Duitse commentaar. Ben nu de 16,63 GB HD-versie aan het downloaden die vanavond binnen zou moeten zijn. Voorzien van Amerikaans commentaar…

'Wat is voetbal toch een mooie sport' dacht ik vannacht twee minuten lang alvorens in slaap te vallen...

edit> baseball is zowaar nog saaier trouwens

American Football saai? :| Het barst van de actie, tactiek, regeltjes en testosteron :) Hoe veel beter wil je het hebben...

[quote:b25e678616="Reflex"]American Football saai? :| Het barst van de actie, tactiek, regeltjes en testosteron :) Hoe veel beter wil je het hebben...[/quote:b25e678616]

Ehm, rugby mischien :innocent:

Als ik persé moet kijken... dan liefst Australian football. Die Amerikaanse watjes met hun helmpjes en overal pantser... ga toch weg. Bij de Australiërs zie je tijdens de replays tenminste de tanden door de lucht vliegen. 8)

[quote:f3a7f02ade="Reflex"]American Football saai? :| Het barst van de actie, tactiek, regeltjes en testosteron :) Hoe veel beter wil je het hebben...[/quote:f3a7f02ade]

Nou vooruit, een mooie touchdown na een strakke pass van de quarterback is wel leuk om te zien. Is alleen zo’n zeldzaam spelmoment. Tempo ligt me te laag door alle onderbrekingen.

waren wel veel fumbles in de game, vooral in de eerste quarter.. maar ja, dat houdt het spannend ... ik was na 15 seconden al enthousiast door die 92 yard kickoff return..

jammer dat we op de nederlandse tv niet meer amerikaanse sporten zien… veel spannender en vetter dan voetbal als je het mij vraagt

Mee eens, meer honkbal ook!