superdrive/combodrive in iBook

Beste sleutelaars,

Is het mogelijk een in iBook 300 (single USB, eerste versie 1999)een superdrive danwel combodrive in te bouwen? Ik wil nl van mijn externe USB brander af.

groet
Peter

ik denk het niet... helaas. de kosten zou dan -denk ik- te hoog zijn en je loopt hierbij ook risico dat je iets beschadigd of niet werkt.

Jammer. Verder voldoet dit oude beestje nog prima.

groet
Peter

Freecom maakt hele mooie externe brandertjes, lekker compact en nog met een eigen accu ook, prima voor bij een iBook. Semi-transparante look heeft nog een beetje Apple stijl ook. Is dat geen alternatief?

Met externe apparaten en extra power adapters verliest een iBook zijn mooie portabiliteit. Ik heb al een externe iomega zip650 USB. Ik hoop dat het technisch mogelijk is een combodrive of zelfs een superdrive in een iBook G3 300 in te bouwen. Kan iemand mij vertellen of dit technisch gaat werken en of het fysiek past? Sleutelen is geen probleem. Voor het inbouwen van een nieuwe 20 GB harde schijf moest ik mijn iBook ook letterlijk tot het laatste schroefje en plaatje uit elkaar halen.

groet
Peter

er zijn opties genoeg! kijk maar op : http://www.powerbook1.com/

:lol:

Thanx! Zeker een goeie optie voor mijn iMac DV. Mijn iBook G3 300 single USB blijkt echter wederom te oud voor dit soort acties helaas. Tijd voor een nieuwe dan maar...