Supergoedkoop Adobe CS pakket

Ik kwam deze site tegen:

http://www.soft-sale.biz

De software is echt enorm goedkoop! Is dit te vertrouwen of … Iemand hier meer informatie over???

Site ziet er wel goed uit!?! :?

Wat het ook is, het is wel een PC versie, gezien de andere pakketten die ze verkopen...

Het gaat hier om OEM versies, die eigenlijk bij PC's meegeleverd worden... Deze mogen eigenlijk niet verkocht worden, deze horen bij een PC. Je hebt ook te maken met minder support, want OEM versies kunnen niet tegen speciaal tarief worden geupgrade, en de garantie is vaak korter.

Ik heb even voor je gezocht, op ZDnet.be weerd de vraag ook gesteld, dit was het antwoord:

[i:ac8bee3c58]"U kunt er vanuit gaan dat dit mailtje afkomstig is van malafide aanbieders, die geld proberen te verdienen met illegale software. Het is maar de vraag of u überhaupt iets opgestuurd krijgt als u zou betalen. Terwijl de peer-to-peer netwerken uitpuilen van dit soort illegale kopieën, proberen deze aanbieders u met een OEM-verhaaltje te verleiden om er geld voor te betalen. Het is onzin: voor dergelijke bedragen krijgt u domweg geen echte licenties in huis, laat staan ‘unieke registratiecodes’.

Een OEM leverancier betaalt inderdaad wat minder voor een softwarelicentie dan een gewone consument, omdat de licenties in grote hoeveelheden worden ingekocht en minder kosten qua verpakkingsmateriaal, opslag en transport. Maar in die gevallen gaat het om kleine verschillen, niet om revolutionaire aanbiedingen zoals van uw malafide leveranciers."[/i:ac8bee3c58]

piracy@adobe.com

Alleen al de volgende zin:

“Note, that you will not be able to register the software with the manufacturer and get their support, but we will do our best to support you any way possible…”

Dat lijkt me duidelijk genoeg…

Heb laatst dat Adobe pakketje gekocht voor 700 euro.....dat vond ik al goedkoop voor een UK CS Premium! Wat erop deze site staat KAN niet juist zijn!!!!

Het zal zeker niet een correcte versie CS zijn!! Voor proffesionals zeker geen optie!

[quote:b8f4810f6c]Adobe Creative Suite Standart FULL[/quote:b8f4810f6c]

Naar mijn spelling is het altijd nog [b:b8f4810f6c]Standard[/b:b8f4810f6c] met een d.

Dan maar weer allemaal gaan studeren of in het onderwijs gaan werken. Dat scheelt pas knaken. :P

www.slim.nl

www.slbdiensten.nl

dreamlab, heb je een link van de website waar je de software gekocht hebt?

Tweedehandsmac.nl!

Ik had mazzel, ik was de eerste die hem zag. Hij werd voor mijn neus geplaatst en ik heb meteen gebeld! Een gesealde versie Premium UK die ik zelf kon registreren (waarom ik dat heb gedaan weet ik ook niet maar ja)!!!

Ik was helemaal blij dat ik hem in huis had en hij bleek ok te zijn! Zoiets blijft een gok om te kopen, maar ik had goed gegokt dit keer!!

Nieuw kost zoiets al gauw 1700 euro geloof ik. Maar ik was hier al jaren naar op zoek. Ik zou zeggen…speuren op dat web als een gek en je komt vanzelf iets tegen! (Kan even duren uiteraard)

[quote:fd9cb39d51="dreamlab"] Nieuw kost zoiets al gauw 1700 euro geloof ik. Maar ik was hier al jaren naar op zoek. Ik zou zeggen...speuren op dat web als een gek en je komt vanzelf iets tegen! (Kan even duren uiteraard)[/quote:fd9cb39d51]

Wat heb je ervoor betaald dan?

Nou nog 1 keer dan

710 euro incl verzend/rembours kosten!

ow.. had erover heen gelezen..

Op de Appledagen van [url=http://www.klokhuis.nl]Klokhuis[/url] staat altijd zo'n kraam met een enorme hoeveelheid 'oudere' software voor heel weinig en allemaal legaal ook nog. Waarschijnlijk iets van opgekochte voorraden ofzo. Ik weet alleen effe niet hoe die toko heet. :?