Het zou mooi zijn als er een versie van Office 2008 in Surfspot komt. Misschien kan iedereen met een account even een verzoek indienen.Dat kan als je bent ingelogd onderaan de pagina staat contact en daaronder [i:bedb270694]"dien verzoek in"[/i:bedb270694].
Goed punt! Ik heb ook even een verzoek ingediend.
Zal ik ook gelijk eventjes doen!
volgens mij komt MS Office (for Mac) wel altijd daartussen te staan..
done
verzoek toegevoegd
Hij komt toch pas de 15e? Naja hopelijk is die dan meteen te bestellen. Want ik moet zeker hebben!
Hij is toch ook via de bekende weg te verkrijgen? Zekers als student zijnde ga ik er geen geld in stoppen. Ik hoop maar dat hij net zo lekker werkt als office 2007 voor windows. Want dat mis ik wel op de mac, zo'n lekkere snelle word en excel. En nog smooty ook!
gedaan
- www.surfspot.nl
- even inloggen met je account van school
- helemaal onderdaan staat ‘dien verzoek in’
gedaan.
hij zal er wel komen denk ik zo.
Mooi
Zijn er nog mensen die een verzoek willen in dienen bij surfspot voor office 2008. Aangezien er nog geen versie is verschenen op surfspot.nl
gedaan
Mijn school heeft helaas geen surfspot. Wel hebben we slim.nl
En daar kan ik binnenkort wel Office 2008 voor de Mac bestellen (stond althans in een email die ik van hun kreeg).
Verzoek ook even ingediend.
Surfspot is uit de lucht :?
[quote:c86f1f0c61="wolfs"]Surfspot is uit de lucht :?[/quote:c86f1f0c61] Tja dat krijg je ervan.
Ik heb ook een verzoek ingediend.
Nielso
Het duurt wel heel lang. Zouden ze wachten tot na de 20 ste als de Nederlandse versie uit is....
Hij is er , 48 euro voor de media editie. De meest uitgebreide dus.