surround met je koptelefoon

ik ben wat apparts tegengekomen op internet, ik was erg verbaasd, ik heb er iets van gezien dat het bij piloten word gebruik, maar ik dacht altijd dat je daar een dure koptelefoon nodig voor had. Het origineel was wat zachtjes(door zo'n stom schrik gedoe),ik heb het volume wat opgevoer, koptelefoon en doppen verplicht. [URL=http://www.flurl.com/uploaded/20_surround_not_51_58691.html]2.0 surround not 5.1[/URL] misschien dat jullie 'm zijn tegen gekomen.

ik blijf het appart vinden.

Dat is maf! Het werkt niet alleen met je koptelefoon, maar ook met m'n Creatures II (2.1).

Wat vreselijk knap gedaan zeg !

zeker.. ik gooi het op "iets met fase" :P

[quote:455d16841b] Safari kan de server niet vinden. Safari kan de pagina 'http://www.flurl.com/uploaded/20_surround_not_51_58691.html' niet openen omdat de server 'www.flurl.com' onvindbaar is. [/quote:455d16841b]

Dat heb ik dan weer… :frowning:

Ah, daar istieweer.

Ja mooi!

[size=18:f7df6995ea][color=darkred:f7df6995ea]He?[/size:f7df6995ea][/color:f7df6995ea] wtf!

whaa dat is echt raar! :o :S

Dit is echt vet. Het lijkt net alsof er iemand in de kamer om je heen loopt met een doosje lucifers. Vooral wanneer je je ogen sluit.

Echt super. Het zou alleen nog mooier zijn, dat wanneer je je hoofd draait, het geluid op dezelfde plek blijft. :stuck_out_tongue:

W O W !!! Dit is echt te gek :D als ze hier nou even op door werken, ben benieuwd of we hier nog meer over horen!

Surround 2.0 of te wel twee microfoons elk een kant, maar dan wel heel erg goed opgesteld.

nou, het is wel iets complexere materie. een jaar of tien geleden waren ze hier erg mee bezig. Toepassingen waren onderander te horen op de cd: "Amused to death" van Roger Waters. Maar er zijn vast talloze andere cd's waar deze techniek is gebruikt.

Dat voor- en achterom gaan van het geluid, daar kan ik me vaag nog iets bij voorstellen, maar dat aan het eind het geluid naar boven en naar beneden beweegt gaat mij dan net de pet te boven he.

cool ! :D

ik zou ook wel willen weten hoe je zoiets opneemt :)

hah mooi ^^