.swf bestanden downloaden voor conversie

Een zoektoch door het forum leverde geen antwoord op mijn vraag dus dan maar een nieuw topic:

Ik moet streaming flashfilmpje (.swf bestanden) omzetten naar een ander formaat, maar daarvoorm moet ik ze eerst gedownload krijgen. Is er iemand die weet of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja, welke software ik hiervoor dien aan te schaffen?

dat kan bij venster -> activiteitenoverzicht.

Is dan waarschijnlijk een groot bestand.

Yuo, heb ik geprobeerd maar op de een of andere manier zijn ze me daar te slim af geweest. Het enige bestand dat tot de download zou kunnen leiden heeft de melding 'bestand bestaat niet'. Nou ja, toch bedankt voor de tip. :-)

Ik weet niet of het met iedere site werkt maar met Sitesucker komen de flashmovies gewoon mee. Nadeel is natuurlijk wel dat de hele pagina mee download. Als je een URL hebt wil ik het wel ff uitproberen.

Dank je! Probleem is dat het locale HTML's zijn (html bestandjes op een cd) die intern doorverwijzen naar een website. Allemaal erg ingewikkeld en inmiddels heb ik het ook opgegeven. Ik ben er namelijk achter gekomen dat het geen gewone filmpjes maar interactieve filmpjes (wist de opdrachtgever niet). Daardoor heeft conversie sowieso geen zin. :-) TonE en formulefan hartelijk dank voor het meedenken!

Ik heb die zoektocht ook ooit gehad en ben er mee gestopt. Ik heb Snapz Pro X gekocht (22 euro) en daarmee kan je altijd en op elke site via screencapture wat dan ook mee filmen. Werkt perfect en je kunt het omzetten in elk gewenst formaat...

http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox