SWF (flash) file converteren om te gebruiken in een montage

Kent er iemand een truck om een bestaande flashfile om te zetten naar Quicktime of iets anders om te gebruiken in FCP of zo? Ik ben niet de originele creator.

als je de .fla kan krijgen kan je exporten naar qt. Maar ik zit momenteel ook met een soortgelijk probleem.. Ik wil een flash inporten in after effects. Ik zou dan ook transparantie behouden.. Ben niet zo in AE. een probleem waar ik echter echt me zit is dat ik het swf niet eens in AE kan krijgen.. Ik dacht dat het wel kon. Kan iemand me helpen?

[quote:19d330ef13="Wim Van Roy"]Kent er iemand een truck om een bestaande flashfile om te zetten naar Quicktime of iets anders om te gebruiken in FCP of zo? Ik ben niet de originele creator.[/quote:19d330ef13]

Je kan de Flashfilm renderen naar Quicktime. Is natuurlijk niet meer interactief :stuck_out_tongue: Ik raad je aan om bij de CoDec (Fileformat) NONE te kiezen. Zo hou je de kwaliteit het hoogst en kan je er in FCP of AFX vanalles qua kleurcorrecties etc mee uithalen (Bij Sorenson of MPEG ga je dat zien). Let er echter wel op dat als je dit voor TV zou willen gebruiken, je Flashcompostie (stage) 720x576 px moet zijn.