Swish

Hoi,

Ik vroeg me eigenlijk af of er ook zoiets als Swish bestaat voor Mac.
Zag op de swishsite dat het alleen voor windows is gemaakt, wie weet bestaat er een soortgelijk progje voor Mac ?

Niet echt veel Swish liefhebbers hier hè? Ben er zelf ook geen fan van... die standaard Swish text effectjes komen me echt m'n strot uit :x Roterende kubusjes etc. zijn wel leuk om ermee te maken :D Maar volgens mij is het idd. alleen te krijgen voor Microshit machines :evil:

Helemaal niet onterecht alleen ben ik een beginneling en momenteel dreamweaver, php, fireworks,... aan het leren en dat is nog lang niet voldoende. Vandaar dat ik om snel wat simpele flashbuttons te kunnen maken aan Swish dacht, om nu Flash ook nog te gaan leren wordt me een beetje teveel, eerst de rest onder de knie krijgen.

Vandaar.

Vergeet Swish en open 's een lesson bestandje vanuit Flash... Menu » Help » Lessons en pluis 's zo'n bestandje uit... dan kom je erachter dat het allemaal wel mee valt :wink: En je kan trouwens ook vanuit Dreamweaver zelf (best wel mooie) flash buttons maken, incl. de aqua buttons die je nu ook in je browser ziet :D