switched, @ last!

wat een heerlijk gevoel. ik zit nu met mijn nieuwe iBook in bed te msnen en te typen. zeer onspannen zo. ik vind het het wachten waard! het is wel even wennen dat alles zo fijn werkt. ik ben te veel windows gewend volgens mij. maar dit alles voelt super. echt het :apple: gevoel:D

Felicitaties! (ps, msnen met [url=http://www.adiumx.com/]adium[/url] is prettiger ;))

oh msn 5 valt wel mee vind ik. adium heeft van die irritante klaarkom geluidjes.

Wat is er irritant aan klaarkomen ?

:stuck_out_tongue:

Welkom by-the-way… en gefeliciteerd met je nieuwe Mac…

ik vind et alleen niet zo fijn als ik in openbare plaatsen zit:P

Je kan in adium selecteren welke geluiden je wilt gebruiken. Zo kun je er voor kiezen om alleen MSN geluiden te gebruiken. Maar genoeg hierover.

Kun je het allemaal een beetje vinden? Kijk ook eens naar de tips & trucks pagina van macosx.nl Daar staan een hoop handige features bij. En snuffel ook eens door dit topic:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=18425

Allemaal handige programma’s (we houden je wel bezig :wink: )

Is het niet zo dat je beter je iBook op een harde ondergrond gebruikt? Hem op je bed gebruiken kan de ventillatie van het systeem verhinderen en dan loopt je iBook wat te warm.

Koeling van de iBook zit aan de zijkant...

Gefeliciteerd met je iBook.

Welkom may the Mac Force be with you :lol: wat zal je stress minder worden nu je zal wel denken dit gaat te makkelijk dit kan niet ik doe iets fout en dan kom je tot de ontdekking I am An Apple user goh dat moment is dat niet heerlijk 8) :lol: :wink:

Greetz Knarf

ik ben 2 jaar geleden begonnen met mijn apple manie. het is van een windows theme naar iTunes gegaan via een een iPod en keyboard voor mijn windows computer naar een heuze iBook. dit is echt een fijn inspirerende os:)

[quote:4f2bac6b76="unSOUND"]Koeling van de iBook zit aan de zijkant...[/quote:4f2bac6b76]

Ook, maar volgens de manual (en mijn ondervindingen) moet de onderkant ook vrij blijven (dus een harde ondergrond is het beste).

Een harde ondergrond (lees: een vlakke) is beter, maar de meeste warmte wordt idd via de zijkanten weggevoerd. Het kan dus geen kwaad om je iBook in bed te gebruiken voor wat voor doeleinden dan ook ;)

proficiat met je nieuwe iBook!

[quote:0e0592bea5=“lammmetak”]oh msn 5 valt wel mee vind ik. adium heeft van die irritante klaarkom geluidjes.[/quote:0e0592bea5]

dat kan je allemaal aanpassen hoor, kijk maar eens hier :smiley: