switchen, enkel nog de details

Dat is ook waar, store leek me nu alleen zo makkelijk. Krijg ik in de winkel wel dezelfde studentenkorting dan, want ik las dat dat wel eens kon verschillen..?

[quote:ea0bed11b6="McHank"]Dat is ook waar, store leek me nu alleen zo makkelijk. Krijg ik in de winkel wel dezelfde studentenkorting dan, want ik las dat dat wel eens kon verschillen..?[/quote:ea0bed11b6] dat verschilt inderdaad.. let er wel op: als je via surfspot.nl (zie tab partnershops) naar de apple site gaat - er verschijnt dan het surfspot logo op de site van apple -, is er een kans dat er ook voor jou meer korting uit valt te halen. Dit vergeleken met de 'directe' apple online-shop voor het onderwijs. Vergelijk het maar eens.

[quote:699f47c504="BillGates"][quote:699f47c504="McHank"]Dat is ook waar, store leek me nu alleen zo makkelijk. Krijg ik in de winkel wel dezelfde studentenkorting dan, want ik las dat dat wel eens kon verschillen..?[/quote:699f47c504] dat verschilt inderdaad.. let er wel op: als je via surfspot.nl (zie tab partnershops) naar de apple site gaat - er verschijnt dan het surfspot logo op de site van apple -, is er een kans dat er ook voor jou meer korting uit valt te halen. Dit vergeleken met de 'directe' apple online-shop voor het onderwijs. Vergelijk het maar eens.[/quote:699f47c504]

inderdaad, het scheelt met surfspot weer 25 euro. Toch ben ik heel erg aan het twijfelen nu waar ik nu moet kopen. Aan de ene kant is internet handig, maar een winkel met mensen vind ik persoonlijk ook erg fijn (ouderwets he. :wink:
ik ga vrijdag naar de apple store en daar vragen hoeveel het kost als student. Als dat precies hetzelfde bedrag is als de studentenkorting via de apple store koop ik hem in de winkel, en anders via surfspot. Ik vind 25 euro nou niet echt een doorslaggevende factor om het via internet te doen.

(eerlijk gezegd vind ik zo een groot bedrag over internet gewoon een beetje eng :expressionless: )

@Yaratje Waar heb jij je macbook gekocht?

Volgens mij kan je bij een online aankoop voor reparatie gewoon terecht bij elke HTR reseller in Nederland (of zelfs wereldwijd). In de winkel is volgens mij de korting minder.. let ook op de garantievoorwaarden. De één repareert je Mac bijv pas bij 5 dode pixels terwijl de ander dit al doet bij 1 pixel (voorzover ik weet krijg je bij zulke winkels minder korting)