Switchen met iPod tussen MAC en Windows

Ik heb even een vraagje.

Ik heb mijn iPod vorige week aangesloten aan een Apple computer en sindsdien accepteert mijn pc, dat door windows wordt bestuurd, hem niet meer.
Hij geeft aan dat mijn iPod eerst geformatteerd moet worden! Dat betekent dus dat ik eerst al mijn bestanden moet wissen! En dat is geen optie voor mij.

Wie weet een andere manier om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

[color=red:e98bdc1ed4]edit door unSOUND, je schrijft het als [b:e98bdc1ed4]iPod[/b:e98bdc1ed4], niet [b:e98bdc1ed4]i-pod[/b:e98bdc1ed4][/color:e98bdc1ed4]

klopt, je ipod harde schijf heeft een bepaalde structuur

-windows structuur
-apple macintosh structuur

volgensmij kan je hem toch gewoon formateren en dan weer aan je windows pc hangen… dat importeert hij automatisch weer je itunes lijst

wel even backuppie maken van de eventuele textbestanden of documenten die je misschien ooit wel op je ipod hebt gezet!

O dat ben ik vergeten te vermelden. Mijn iTunes bib is helemaal leeg en ik krijg met geen mogelijkheid toegang tot de bestanden op mijn iPod!

Dus automatisch importeren vanuit mijn iTunes lijst gaat ook niet lukken, maar toch bedankt.

Zoek op Versiontracker.com even naar iPodRip om de bestanden vanaf je iPod terug te kopieeren naar de Mac en laat ze gewoon in iTunes staan, geloof me je bent niet de eerste die z'n Bieb leegkiepert... Formatteer je iPod vervolgens op Windows met de iPod Updater ([b:5029554e9e]NOOIT[/b:5029554e9e] via Deze Computer, want dan start je iPod niet meer op!). Als je iPod in geformatteert in Windows structuur wordt 'ie zowel op Windows als op de Mac gewoon goed herkend.

wat ik merk met mijn in windows structuur geformateerde iPod is dat het steeds langer duurt voor dat de Mac de iPod herkent. Uiteindelijk herkent hij hem wel maar het duurt op de een of andere manier lang. te lang.

[quote:5d1e190f4d="RETRO78"]O dat ben ik vergeten te vermelden. Mijn i-tunes bib is helemaal leeg en ik krijg met geen mogelijkheid toegang tot de bestanden op mijn i-pod!

Dus automatisch importeren vanuit mijn i-tunes lijst gaat ook niet lukken, maar toch bedankt.[/quote:5d1e190f4d]

Als je in voorkeuren aangeeft dat je bestanden handmatig wilt toevoegen aan de ipod heb je pas de mogelijkheid om in iTunes de bestanden op je iPod te beluisteren.

[quote:12758f1af9="RETRO78"]

[color=red:12758f1af9]edit door unSOUND, je schrijft het als [b:12758f1af9]iPod[/b:12758f1af9], niet [b:12758f1af9]i-pod[/b:12758f1af9][/color:12758f1af9][/quote:12758f1af9]

[offtopic]Amai zeg… beetje muggeziften vind ik dat. [/offtopic]