Switchen Venster

het zal wel al eens aan bod geweest zijn maar ik kon het niet vinden. (ook niet na google) Dat je met :apple: + TAB van venster kan wisselen weten we allemaal. alleen is dit van het ene naar het andere programma. Wat is de sneltoets om als ik bijvoorbeeld twee Wordvensters heb, van het ene naar het andere venster te wisselen zonder eerst op F10 te drukken en dan het goede venster te selecteren. Dus eigenlijk de functionaliteit van een Alt + Tab op een Windows machine....

:apple: ~ en terug :apple: shift ~

ok thanks. nou ff lastig zijn is er ook een mogelijkheid om te zien waar ik naartoe ga... dus wat je wel ziet bij :apple: + TAB

of klik [url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75459/]hier[/url] voor nog meer combo's :)

Krijg nou wat! Werkt zelfs overal. Handig :D

[quote:00afe8a67f="Nilles01"]ok thanks. nou ff lastig zijn is er ook een mogelijkheid om te zien waar ik naartoe ga... dus wat je wel ziet bij :apple: + TAB[/quote:00afe8a67f]

Nee helaas je gaat naar het eerst volgende venster

En anders Expose gebruiken. Dan zie je alle vensters naast elkaar.

en voor de photoshoppers: ctrl-tab :)

Hier is't [command] <

(voor’t geval jij ook maar een ‘gewone’ desktop hebt :beret:)

[quote:7595e19368="phobia"]en voor de photoshoppers: ctrl-tab :)[/quote:7595e19368] [command] [shift] ~ Werkt ook daar!

haha, kun je nagaan... omdat appeltje-tilde daar niet werkt gebruik ik altijd appeltje-tab, kun je dus gewoon je shift-toets gebruiken :mrgreen:

en wat bij AZERTY gebruikers? die hebben niet zo'n ~op het toetsenbord :s

officeel is het niet de ~ toets maar de ` toets, die zal wel overal opzitten toch?? :(

@Nilles01: misschien is [url=http://www.petermaurer.de/nasi.php?section=witch&layout=default]Witch[/url] wat voor je?

Witch is fantastisch. Dankjewel.

kijk dat witch is perfect maakt hem ook meteen groot als hij in de dock zit :D

@Roeland

Witch is idd een super tool…
bedankt

Witch is idd fantastisch, bedankt ey!! :innocent:

[quote:5705451921="Jello"]en wat bij AZERTY gebruikers? die hebben niet zo'n ~op het toetsenbord :s[/quote:5705451921]

Links van de w-toets is er een toets met < op. De toetsencombinatie is voor de arme Belgen dan ook [command]+<.

Offtopic

@ A la Mac,

jouw avatar zal een van de weinige deense vlaggen zijn die niet verbrand worden…
Wat een achterlijke onzin daar…
(sorry, moest er ff uit)