Symantec Norton Internet Security 3.0 verwijderen

Yep, sorry heb NIS 3.0 op mijn Powerbook G4 OSX 10.3.7 geinstalleerd, maar wil er zeker vanaf en heb al Symantec 1.01 unistaller gedownload, maar als ik alles aan heb geklikt om het te verwijderen vraagt unistaller mijn wachtwoord en zegt dan daarna;"Errors occured uninstalling the software." Ik heb dus hulp nodig bij het verwijderen van NIS 3.0

grt Milo

Goed plan om Norton eraf te halen. Kijk [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=191432&highlight=norton+script#191432]hier[/url] eens, gebruik het script waar ik naar verwijs met een link naar MacFixitForums. 8)

Dank voor de links naar de oplossingen. NIS 3.0 is volledig verwijderd! Ik had nu gehoopt dat ik weer de software update kon runnen, helaas na alle updates opgehaald te hebben krijg ik deze melding: "Geen van de geselecteerde updates kan worden geintalleerd. Zorg dat u toestemming hebt om te schrijven naar /private/tmp/501/TemporaryItems/com.apple.SoftwareUpdate en probeer opnieuw"[b:ca9131ddbb]

Ander probleem dat ik heb (misschien is het gerelateerd aan bovenstaand probleem) dat ik bepaalde flash buttons niet zie. Bijvoorbeeld bij www.assistantdirectors.nl zijn er links van de pagina normaal buttons zichtbaar, maar sinds een tijdje niet meer.

Alvast bedankt
Milo[/b:ca9131ddbb]

Heb je permissies al hersteld met Schijfhulpprogramma? Wat voor Systeemversie heb je? In Safari kun je kiezen voor 'Stel Safari opnieuw in', wellicht lost dat het probleem op.

Yep schijfhulp programma gerund en ook SAFARI weer opnieuw ingesteld. Maar ik blijf bij SAFARI het probleem houden van de buttons op www.assistantdirectors.nl

Verder heb ik OSX 10.3.7 lopen en is het een powerbook G4

Het andere probleem van de software update is ook nog niet verholpen, na alle updates opgehaald te hebben krijg ik deze melding:
“Geen van de geselecteerde updates kan worden geintalleerd. Zorg dat u toestemming hebt om te schrijven naar /private/tmp/501/TemporaryItems/com.apple.SoftwareUpdate en probeer opnieuw”

Hoop dat je hulp kan bieden

Grt Milo

Ga naar SoftwareUpdate en kies voor Bewaar en installeer (of download en bewaar ofzo, want ik heb nu geen downloads staan, weet dus niet precies wat je te zien krijgt), dan heb je hem ook op je Mac staan en kun je hem handmatig installeren, probeer dat eens.

Legen van je Cache helpt ook niet?

[quote:f05c586ecb="Milo Rietvelt"]Ander probleem dat ik heb is dat ik bepaalde flash buttons niet zie. Bijvoorbeeld bij www.assistantdirectors.nl zijn er links van de pagina normaal buttons zichtbaar, maar sinds een tijdje niet meer.[/quote:f05c586ecb] Niet alle sites werken in Safari. Internetbankieren bijvoorbeeld moet ik doen met Netscape omdat dat in Safari vastloopt. Zie ook [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=41259]dit draadje[/url]. Zelf zie ik de buttons in www.assistantdirectors.nl wel, maar als jij ze niet ziet probeer de site dan eens op te roepen met Netscape of Internet Explorer.

hey milo, how's life?

vwb de site van de adc, ik gebruik Camino en zie de buttons pas als ik er met mijn muis overheen ga.
nu weet ik inmiddels toch wel waar het knopje ‘verwacht’ zit… :slight_smile:
maar lijkt me ook niet helemaal normaal, of mijn Camino is ook ‘fucked up’

groetjes Marcel van Stralendorff