Vraagje. Hoe krijg ik het voor elkaar dat na het opstarten mijn eerste openingsvenster (de hoofdindex van de harde schijf) op LIJSTweergave staat en niet op SYMBOLEN? (Geldt eigenlijk ook voor "Netwerk".
Boele
Vraagje. Hoe krijg ik het voor elkaar dat na het opstarten mijn eerste openingsvenster (de hoofdindex van de harde schijf) op LIJSTweergave staat en niet op SYMBOLEN? (Geldt eigenlijk ook voor "Netwerk".
Boele
Findervenster/Weergave/aanclicken "lijst"
Ik ben blijkbaar niet duidelijk genoeg :?
Sedikit, als ik dat doe, en start vervolgens opnieuw op, dan staat ie weer op symbolen. Ik wil dus graag dat die instelling bewaard blijft. DAT lukt niet.
Gr, Boele
Zo'n grote deskundige ben ik nou ook weer niet maar desondanks denk ik dat wanneer je afsluit met een bepaalde instelling, b.v. "lijst" dat je bij het opsterten die instelling ook terug zou moeten krijgen. Dat is b.v. wel het geval met het venster zèlf.Excuses als dit zo niet werkt.Dan moet er maar een echte kenner reageren.
scd heb je toevallig Mac OSX 10.2.8? Daar werkt het namelijk niet goed en onthoudt hij het niet.
Nee, hij start dus niet op zoals je hem afsluit. WEL met verschillende andere mappen dieper dan de Hoofdindex. Gek he.
Ik werk met 10.3.7 en hem dit probleem ook met vorige versies gehad. Zowel thuis als op het werk met iMacs G5, Dual G5’s etc.