Symsecondarylaunch

Hallo,

Wat is dit, wat doet het, waar komt het vandaan, is het ernstig? :stuck_out_tongue:
Pas geleden viel het mij op dat mijn emac 700 386 hiermee opstart, kan iemand mij uitleggen wat dit voor bestand/prog is?
Alvast bedankt!

Hmmm ben ik ook al een paar X tegen gekomen en staat ook in de startup items bij de systeemvoorkeuren. Vraag me idd af wat dit doet. Ik dacht zelf dat het iets met Classic te maken zou kunnen hebben dus ik heb het onveranderd laten staan.

Heeft iemand de kennis?, ik hoor het ook graag.

Je hebt waarschijnlijk Norton Anti Virus of andere Norton produkten geïnstalleerd. SymSecondaryLaunch is daar een onderdeel van en zorgt voor de controle op nieuwe updates van je Norton software.

ik heb idd nav er op staan! Zal het dan maar laten staan he. Bedankt voor je reactie!!! :D :D :D

[quote:f33e439744="macpro"]Je hebt waarschijnlijk Norton Anti Virus of andere Norton produkten geïnstalleerd. SymSecondaryLaunch is daar een onderdeel van en zorgt voor de controle op nieuwe updates van je Norton software.[/quote:f33e439744]

AH zo dus. Idd om mijn PC neuzels niet onverwachts een besmet mailtje te doneren staat hier ook Anti virus aan.