Syncen met iTunes resulteert steeds in vastlopers

Beste forumleden

Ik heb sinds een jaar een iPhone 2G. Ik zit met een knap lastig probleem. Telkens ik m’n iPhone in m’n MBP laat syncen met iTunes, loopt hij steeds vast. De enige oplossing dat dan nog mogelijk is, is een forceer stop van iTunes.

Ik heb al enkele keren hem helemaal gerest en dan terug een volledige unlock gedaan, maar na verloop van tijd (een maandje), krijg ik steeds dit probleem weer. De eerste keer heb ik hem op onze gezinsmac (iMac) unlocked, omdat de unibody MBP geen toestellen in DFU-mode herkent… sinds 10.5.6 gaat het natuurlijk op de iMac ook niet meer :cry:

De laatste keer heb ik het op m’n broer z’n windows laptop gedaan, maar het probleem blijft steeds terugkomen. Redelijk onhandig, aangezien ik er geen nieuwe nummers op kan zetten en anders elke keer moet unlocken en er terug 16 GB aan muziek moet opzetten.

Iemand een idee?

Hartstikke bedankt!

Je zou eventueel het RAM geheugen van je iPhone kunnen checken. Wat ik weleens eens heb meegemaakt is dat diverse iPods (HD en flash) op bepaalde Gb's vastlopen wegens een defect aan het geheugen.

Zeker als het vastlopen bij nagenoeg hetzelfde nummer of aantal Gb’s gebeurd.