Synchronisatie uitzetten?

Hallo,

Voordat ik meteen verwijten krijg als zoek eerst eens op t forum voor je iets post, hee! je post dubbel! of leer eens lezen!, ik heb gezocht en kon het antwoord niet vinden.

Mijn vraag; is het mogelijk om de optie “automatisch bijwerken van de ipod” in itunes uit te zetten zonder dat er al nummers verdwijnen van de ipod zelf?
Mijn itunes bleef tijdje terug hangen en wilde niet meer opstarten. Dag erna was ineens helft van mijn muziek beschadigd ( :? ). Als ik itunes opnieuw installeer en de overgebleven muziek erin zet, mist er toch een heel groot deel, die nog wel op mijn ipod staat. Nou heb ik helemaal in het begin ooit die optie aangezet voor automatische synchronisatie. Ahh dom dom.
Dus… heeft iemand na dit halve boekwerk te hebben gelezen een idee hoe ik alsnog alle muziek op de ipod kan laten staan?

Als je de instellingen bij itunes voorkeuren op handmatig zet dan blijven alle nummers die op dat moment op je iPod staan gewoon er op staan. Althans dat was zo de laatste keer dat ik het deed.