Synchronisatie??

Iedereen de beste wensen voor 2006

Ik heb al mijn adressen keurig in het adresboek opgeslagen.
Tevens heb ik een .Mac account waar in het adresboek heel veel namen dubbel in staan.
Hoe synchroniseer ik nu het adresboek van .Mac tot het adresboek op mijn desktop?

Hoi, beste wensen. Ga in systeem voorkeuren naar .mac Klik op 'geavanceerd' Kies: 'stel synchronisatiegegevens opnieuw in' Daar kun je kiezen hoe te synchronseren. Succes

Zodiack, bedankt.

Dit was me al tijden een doorn in het oog.
Ik wist overigens niet dat er zoveel mogelijk was onder de .Mac systeemvoorkeuren. Had ik zelf natuurlijk moeten kunnen vinden, maar ja…
Is dat eigenlijk niet een beetje vreemde plaats voor deze opties??
Maar vooral, bedankt voor de hulp!!

Ja, het zat eerst altijd rechtstreeks in de voorkeuren van 'synchronisatie' . Net als b.v. het synchroniseren van adresgegevens naar/van je iPod maar dat is ook veranderd en zit nu in de voorkeuren van iTunes. Ik vind 't ook een beetje vreemd en overbodig dat het gewijzigd is. Vond het eerst meer logisch. Volgens mij is 't veranderd sinds 10.4 maar dat weet ik niet zeker.

Is inderdaad veranderd sinds 10.4. Toen heeft Apple besloten om synchronisatie te versnipperen over het OS en de applicaties. Terwijl het vroeger op één plek zat. Waarom is mij ook nog steeds niet duidelijk, want het is er niet eenvoudiger op geworden.