synchronisatiefout

Als ik mijn agenda gegevens wil synchroniseren krijg ik de melding "inconsistentie fout melding" heeft iemand hier ervaring mee want het is lastig als ik de agenda's van werk en home niet kan synchroniseren. Het heeft altijd wel gewoon gewerkt en weet niet wat er nu aan de hand is. THX

Kun je iets meer informatie geven? Welk programma gebruik je? Doe je het via FireWire, Ethernet of via internet? Enz. :|

Ik heb hier ook een hele tijd mee geworsteld. Op de andere account (maar dat kan ook een andere Mac zijn) werd iCal niet automatisch geopend en soms lange tijd niet geraadpleegd. Toen het programma een keer na heel lang weer eens werd geopend begon het probleem. Kon het niet echt oplossen. Uiteindelijk heb ik op het tweede account alle agenda's gewist en ben opnieuw begonnen. Sinds die tijd start iCal ook daar automatisch (verborgen) op en geen problemen meer gehad. Let wel op, dat je niet door de synchronisatie de agenda's op je eerste computer ook wist. Zet dus synchronisatie even uit.