Synchroniseren Palm werkt niet echt...

Hallo,

Ik heb een palm Vx’je, maar ik kan het kreng niet hotsyncen met mijn mac!

Voor windows heb ik zo un mooie cradle erbij gekregen, maar dat is natuurlijk geen usb poort (vast te duur). Nu zit er op mn macje wel een infrarood poort, maar om de een of andere vaage reden vind er geen hotsync plaats.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik gebruik OS 10.1.5, de nieuwste palm desktop, en ja, ik heb de hotsync op infrared staan in zowel mn palm als de palm desktop software.

Ik heb een aantal keren meegemaakt dat er een aantal conduits in de mapconduits disabled terecht kwamen na installatie. Nadat ik dit had gecorrigeerd ging het prima!

Om je aloude cradel te kunnen gebruiken kan je een keyspan adapter aanschafen en een verloopje van de windows conector naar de keyspan. werkt bij mij al tijden perfect.

Wat sych betreft met entourage geeft dat nog altijd trubbles verdwijnende straat, postcode en plaats gegevens van je contacts.

Maar met palm destop gaat het perfect.

Wat ik nog steeds niet voor elkaar heb is het synchen van m’n mail.

Ik hoop dan ook dat ical richting palm desktop zal gaan met ook de mogelijkheid van het linken van files e.d.

8)

waar koop je zo'n keyspan adapter?

ik heb ook een Vx, met Palm verloopje voor Mac (bij Palm online gekocht) en Keyspan 2-poort Serial/USBAdapter (bij MacHouse)....werkt prima.... ook met Entourage......wel truukje af en toe:

Entourage af en toe opstarten met ALT ingedrukt houden,
krijg je een dialoogbox om de database opnieuw te bouwen.

Met PalmDesktop werktie perfect, maar het is met de conduits wel
zo dat je [b:f2c1e93467]of[/b:f2c1e93467] de Palm conduits (Addr.,Memo,ToDo,Datebook)
[b:f2c1e93467]of[/b:f2c1e93467] het Entourage-conduit moet installeren in de Conduits-map.
Nooit samen, gaat ie hikken :o

De Mail app. op de Palm wordt gewoon niet ondersteund voor
Mac…geen conduits :cry: