Synchroniseren

Ik heb een G5 en een laptop G4 Ik heb net een airportbasisstation en kaartjes, mijn computers zijn dus gelinkt. Maar nu was mijn vraag kan je : Ical, Adressboek en mail en documenten synchroniseren ?? Als ik een extra adres in mijn laptop steek, deze 's avonds synchroniseerd met mijn G5... Het zelfde voor Ical (is dom om je agenda altijd 2 maal in te tikken)

Mvg

[mod:16cd0d2cf4=“maceddy”]Hoofdletters in titel aangepast…[/mod:16cd0d2cf4]

Ja dat zou ik ook wel willen...heb dezelfde configuratie... Heb op versionracker iets gevonden, maar dat is shareware. Het heet iSynCal, maar het is een nogal bewerkelijk programma. probeer maar.

Mocht er iets simpelers zijn hoor ik dat ook graag !!

Een van de reden dat ik .mac heb / gebruik .... :-)

Ik zou graag machien naar machien werken, geen .mac of andere adressen

:-)))

Nou je bestanden kan je met een unix opdracht (eventueel automatisch) laten copieeren. (dat is natuurlijk wat anders dan synchroniseren...

voor de rest zou ik zeggen .Mac

Misschien is dit wat; [url]http://www.econtechnologies.com/site/Pages/ChronoSync/chrono_overview.html[/url]

als je in een eigen netwerkje de webserver van de ene gebruikt en daar de php module die een ical calender kan publiceren draait en op de andere je abonneerd. wil je crosslink gebruik maken dan kan je dit op beidde computers doen. op versiontracker of macupdate moet wel iets te vinden zijn hierover. php icalendar heet he progje

daan.

Ziet er inderdaad goed uit Clungel, heeft iemand het geprobeerd? Ik heb ook .Mac, dus heb het niet nodig, maar het kan een uitkomst zijn voor mensen zonder. :D

Ik ga het zondag installeren en proberen als het werkt lijkt het me een knap programma