syngronisatie fotoos met palm Zire71

Ik heb een tijdje geleden een palm zire71 aangeschaft. in de 10.2 tijd Op de desbetreffende handheld zit een camera waar ik al een tijdje niet mee bezig ben geweeest, nu had ik laatst een paar plaatjes geschoten, maar helaas, alles word gesyngroniseerd behalve de fotoos :cry:

ik heb dus de laatste syncs over mijn 10.3 gehaald maar het wou niet helpen,

iemand een suggestie? en hoe zou ik ze er anders vanaf kunnen trekken, ik kan ze niet verplaatsen naar mijn sd kaart

ik heb ook een zire 71 en de overstap van jaguar naar panther heeft geen verschil gemaakt. alles gaat goed. kijk eens even in je conduit settings of alles nog aan staat. en repareer je permissies! en trouwens je zou ze ook moeten kunnen kopieeren naar je SD card....

met welke utility dan, want ik krijg mijn fotoos niet naar mijn sd card... en in mn conduit settings heeft fotoos nooit gestaan naar mijn weten, bij jou wel?

Ja, bij mij in de conduit settings staat "photos" er gewoon bij. en kopieren van de handheld naar de SD card doe je gewoon in de photo app van de zire: selecteer en foto en kies uit het menu "copy to card" (als je een foto van de card kiest kun je "copy to handheld" doen.

heb je wellicht palm desktop geinstalleerd voordat je je zire kocht? (had ik wel) dan moet je hem er eerst afgooien en de hele bups vanaf de zire CD opnieuw installeren.

Ik ga het proberen... ik laat het nog weten