systeem pref.crash

reeds 2 maal in twee dagen een crash !!! heeft het iets te maken met de laatste security update ? op internet krijg ik moeilijke verbindingen en af en toe de melding dat de server niet kan gevonden worden .

de crash gebeurde tweemaal bij het zoeken naar software update ; het zoeken start en als de tijdsbalk halfweg gebeurt de crash .

iemand ???

harry
OSX 10.3.4

Ik heb geen crashes, maar blijf regelmatig hangen. Zie mijn draadje erover...

had ik nog vergeten : laatste versie van stuffit deluxe geinstalleerd ; misschien had het hier iets mee te maken . heb het prog.en alles wat er bijhoort er af gesmeten , zal zien wat het resultaat is .

harry

@guru: welke internetverbinding gebruik je? Er zijn sind kort, door één of andere update, weer veel problemen met AirPort, i.h.b. de 'oudere' versie. De verbinding valt af en toe een minuut of zo weg, terwijl de ontvangst wel ok is. :evil:

@Aglaea: welk draadje? Geef ff een linkje erbij, wel zo aardig… :wink:

gewoon adsl via de telefoonlijn met de safari browser . bij het openen vd url gaat het markeringsbalkje soms maar halfweg ; moet dan effe helpen bij het volledig markeren en na een tweede enterpoging doet ie het meestal wel . ik heb de indruk dat het openen vd url's trager gaat dan vroeger .