systeemsoftware verplaatsen naar SSD

Hoi allemaal;)

Ik heb een SSD schijf gekocht voor m'n macbook en wil de systeemsoftware graag verplaatsen naar die SSD.

1 - Maakt het qua snelheid uit of de ssd op de plek komt waar eerst de superdrive zat, of kan ik daar beter de originele hd plaatsen?
2 - Hoe kan ik het beste een kopie van de HD op de SSD plaatsen?

De macbook wordt louter en alleen voor Logic 9 gebruikt.

3 - Wat is beter? Plugins en samples via HD, Logic 9 & Lion via SSD of kan ik beter een andere combi kiezen?
4 - Zijn er mogelijkheden om OS X Lion-elementen uit te schakelen en/of de werking van OS-X Lion anderzijds te optimaliseren voor Logic 9?
5 - Zijn er mogelijkheden/tips om de hardware te optimaliseren voor Logic 9? Bv. iets met corebelasting?

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie tips & trucs;)

Ik heb een mac pro voor logic alleen, deze staat ook niet verbonden met internet.

Logic, plugins en osx staan op mn ssd samen met de projectfolder waarin ik bezig ben.

De rest qua samples, voltooide projecten en andere dingetjes staan allemaal op een hdd.

Wat je verder nog zou kunnen doen is logic opstarten in 64 bit modus, doe dit alleen wanneer je plugins ook 64 bit ondersteunen, anders heb je er niet zoveel aan