Systeemvoorkeuren: Is dit vreemd ?

Ik heb 2 gebruikers in Accounts staan. Het Accounts icoontje staat bij mij bij Systeem en bij Overige. Is dit normaal ? Zo nee, is dit te wijzigen ?

Ik heb hetzelfde gehad met het toetsenbord icoontje, dit heeft zo goed gegaan voor een hele tijd maar toen wond ie plots de opstartschijf niet meer en heb ik em opnieuw clean geinstalleerd dus ik hoop voor jou dat je dit niet hoeft te doen, misschien is DiskWarrior iets ?

Opstarten van je OSX CD -> en dan de "Disk Utility" starten

1. Repair Permissions
  2. Repair volume

Die in Overige kun je weghalen. Ga naar je Bibliotheek en dan naar PrefPanes. Als hij er tussen staat, kun je hem verwijderen. Hij kan in de Hoofdbibliotheek staan of in de bibliotheek van je Homefolder. Succes!

[quote:7ce0eed715="junkiesxl"]Ik heb hetzelfde gehad met het toetsenbord icoontje, dit heeft zo goed gegaan voor een hele tijd maar toen wond ie plots de opstartschijf niet meer en heb ik em opnieuw clean geinstalleerd dus ik hoop voor jou dat je dit niet hoeft te doen, misschien is DiskWarrior iets ?[/quote:7ce0eed715]

Ik denk niet dat DiskWarrior het probleem van de.Studio op kan lossen, jouw probleem was zeer waarschijnlijk wel met DiskWarrior op te lossen, maar dat probleem ging dan ook verder dan alleen het icoontje dat niet goed stond… :roll:

Mogelijk is de boel bij de.Studio ook zo, dat hij/zij binnenkort grotere problemen krijgt, maar ja… wie zal het zeggen. Wellicht is het door jou genoemde programma dan alsnog de oplossing… :roll:

Voor nu, probeer even de PrefPanes te vinden, mogelijk ben je er dan vanaf.