Systeemvoorkeuren - Onthouden voorkeuren

Ik heb sinds de installatie het problleem dat de systeemvoorkeuren niet onthouden worden.Ik heb adsl en lijf gewoon verbonden met internet ten minste dat wil ik staat ook in de vorkeuren ingesteld.Maar het system gooit gewoon de verbinding eraf.vandaag was mijn .mac naam en wachtwoord gewist .

Heeft iemand iets wat hier op lijkt of weet een oplossing want hier wordt een mens kierewiet van :frowning:

Mijn iTools wachtwoord bewaard de voorkeuren niet (komt dit doordat ik echt een .mac moet aanschaffen of bewaard systeemvoorkeuren het wachtwoord altijd niet)

Dennis

Welke OS X versie gebruiken jullie?

Voor OS X.2 is er misschien dit hulpje.
Herstart van installatie CD 1, start Schijfhulprogramma, selecteer de OS X-schijf, ga naar tab Schijf-EHBO, klik de knop Herstel volumebevoegdheden.

Voor OS 10.1 is er Repair Privileges Utility.

Zitten jullie wachtwoorden wel in de Sleutelhanger/Keychain?

hij bewaart wel mijn itools wachtwoord en ik heb hem (nog) niet gekocht. (ik heb nog 10.1.5)

J-W

Ik heb die schijfhulp al gebruikt bepaalde dingen werden inderdaad op gelost maar niet het feit dat systeemvoorkeuren niet bewaard werden/worden. het zit niet lekker met bepaalde dingen. ???

aljo

Misschien een nieuwe clean-instal? En dan gelijk alles invullen in de setup!

Xuse me,

Ik heb dit probleem vanaf het begin en het zal op gelost worden om het zelfde weer opnieuw te doen.

Volgens mij is dat geen oplossing!

X.2 heeft duidlijk moeite met voorkeuren te onthouden!
Aljo