Systeemvoorkeuren Panels

Ik heb in mijn systeemvoorkeuren 2 pannels staan die daar niet thuis horen, of in ieder geval.. die ik kwijt wil!! Namelijk Duality en Accounts... Account staat er 2 keer in wat dus redelijk bizar is. Ik kan me herinneren ooit iets dergelijks als Duality gedownload te hebben, maar ik heb het nooit gebruikt en als ik er op klik dan geeft hij een foutmelding.. dat de voorkeur niet geladen kan worden of zoiets. Ik heb recent mijn computer geherpartitioneerd en sindsdien is die 2e account er ook. Ik heb sommige dingen naar een andere computer gekopieerd en dan weer op deze neergezet, maar het is me niet gelukt om de boosdoeners te vinden, zelfs niet als ik een search in OS 9 doe... Wat ook erg vreemd is, is dat de "owner" van de computer dus een dubbele accounts heeft, maar mijn user (niet beheerder of wat dan ook) heeft alleen duality erbij staan. Het verwijderen van de prefs van systeemvoorkeuren heeft ook geen zin... [img:d214e13c29]http://members1.chello.nl/~h.j.zwitser/sys.jpg[/img:d214e13c29]

Heb je al gekeken bij Preference Panes in je Bibliotheek (Library)?

Ja.. daar staat het niet bij.. heel bizar allemaal.

heb je in alle drie de bibliotheken gekeken?

[quote:8b4d9103dc="Igor"]heb je in alle drie de bibliotheken gekeken?[/quote:8b4d9103dc] uit de Systeem bibliotheek moet je volgens mij niks halen..... lijkt me erg riskant...

Heb hetzelfde gehad. Kreeg met geen mogelijkheid weg. Alle libraries en pref panes nagelopen, alle prefs weggegooid, maar het bleef staan :(

Gebruikers/Thuis/Bibliotheek/Caches/[b:fbbb46ca91]com.apple.preferencepanes.cache[/b:fbbb46ca91] in de Prullenmand zetten uitloggen en opnieuw inloggen.

Uuuh.. welke bibltiotheek is dit precies? Kan het in geen enkele vinden! :)

[i:c2c07c1147][b:c2c07c1147]usernaam[/b:c2c07c1147]/Library/Caches/com.apple.preferencepanes.cache[/i:c2c07c1147]

Ha! Het werkt.. prachtig!! Hardstikke bedankt!