Ik probeer al een hele tijd om een restore installatie te doen ik heb dus 10.3.2 op een ibook met allemaal junk programmas probeersels en nu probeer ik via disk utitlity een restore te doen. Ik heb een .dmg bestand gemaak ook via disk utility van een schoon syteem met al mijn progies zoals office keynote,… Nu aanvaard hij dat en ik selecteer dus de hd van de oude 10.3.2. Ik druk dus op restore Maar na een een tijdje heeft hij dan error 2. En van de error lijst op apple geraak ik niet aan uit die zegt . Ik ben dus ook opgestart van 10.3.2 op een externe hd. Ik weet dus niet aan wat het ligt. Ligt het aan mijn image bestand moet ik opstaren van mijn ibook harde schijf (kan toch niet als ik die wilt restoren?)
Ben je opgestart van de Panther-installatie-CD? Ik heb zelf gemerkt dat de enige manier om te restoren vanaf de CD is, dus opgestart van de CD. Alle andere keren kreeg ik een foutmelding.
Je kunt eventueel ook Carbon Copy Cloner proberen, die kan volgens mij ook met je DMG een restore doen. Probeer het eens, je kunt het gratis proberen.
HMMMM je zou stillaan geloven dat die restore van disk utility niet werkt. Hmm ik zal eens een nieuwe disk image maken misschien verandert dat iets.
Weet iemand iets of van netboot ofzo… je zou daarmee ergens ook kunnen opstarten vanaf een beeldbestand… maar over een netwerk… Wel ik heb twee macs. Heeft iemand dit al geprobeerd