't macvenstervergroottoetscombinatietrucje

Ineens doet ie het niet meer, mijn venstervergroottoetscombinatietrucje, hij doet het niet meer!!!! Disk warrior weer een keer los gelaten uit z'n kooi, niks heeft nog geholpen. Iemand die weet hoe ik dit heel handige functie'tje (shift-alt- :apple: of alt- :apple: )weer terug krijg?

:stuck_out_tongue: [i:6247bd0358]leek leker leekst [/i:6247bd0358] :lol:

Eerlijk gezegd begrijp ik niet precies wat voor functie je bedoelt, maar ik gok op de zoom functie waarmee je delen van het beeld kunt vergroten. Misschien heb je "zoomen" per abuis uitgezet. Met alt-appletje-8 schakel je tussen aan en uit (in 10.3.6). Of kijk in Systeemvoorkeuren/Universele Toegang/Zien.

Ah haaa.... alt-appletje-8 potverdorie zeg... alt-appletje-8, dat werkt dus ook in 10.2.8 sjee zeg... is er ook ergens een overzicht van al dit soort "Mac special effects" want op alt-appletje-8 was ik zelf niet zo snel gekomen.... :roll:

:apple: Hiep hiep Mac! :stuck_out_tongue:

In Systeemvoorkeuren/muis&toetsenbord/toetscombinaties vind je er een hoop.

Hmmm, in 10.2.8 zie ik niet zo'n hoop van die toetscombinaties uitgelegd en al zeker niet die geweldige "alt-appletje-8" of anderen van dit soort. Is dit dan een soort van verborgen kennis die je steeds weer moet herontdekken? :? Er moet toch ergens een complete lijst zijn? Ofzo!? :roll:

of is dat eigenlijk deze! zo een bโ€™tje half.