T-Mobile accepteert betaalde reserveringen

Twee weken terug heb ik me bij de T-Shop ingeschreven. Deze inschrijvingen zijn ingetrokken. Echter mensen die vandaag door hun gebeld werden en € 50,- aanbetaalden waren verzekerd van een iPhone 3G (als er genoeg binnenkomen).

Nu maar hopen dat er meer dan 3 (Black 16GB) geleverd worden vrijdag, want ik ben 3de op de lijst. :lol:

in Leeuwarden doen ze er niets mee. Kloteleijers!

Geduld is een schone zaak. Over 2 weken liggen ze vast en zeker gewoon op voorraad bij de T-mobile winkels

Ga naar de Bel Company! Daar zetten ze je gewoon op de reserveerlijst zonder extra kosten! Ik ben nummer 6 daar :lol:

Vanaf 11 juli 2009 bakken vol gebruikt en (met dank aan de opta) simlock-vrij!

Ben wel benieuwd walke service T-Mobile gaat brengen voor kopers van een 3G toestel als er over een jaar de 3e generatie iPhone uit wordt gebracht (met betere camera, video, iChat, een door Apple ontworpen tomtom-achtig-iets etc. etc.). Wachten tot het tweede jaar voorbij is (en de 4e generatie iPhone op de markt komt) of je gewoon een toestel laat kopen.

[quote:92b43d6014="error"](en de 4e generatie iPhone op de markt komt)[/quote:92b43d6014]

Uh, dit wordt de 2e generatie iPhone hoor. 3G duidt op het 3e generatie netwerk.

[quote:9d65b5bf03="bjorngra"]Twee weken terug heb ik me bij de T-Shop ingeschreven. Deze inschrijvingen zijn ingetrokken. Echter mensen die vandaag door hun gebeld werden en € 50,- aanbetaalden waren verzekerd van een iPhone 3G (als er genoeg binnenkomen).

Nu maar hopen dat er meer dan 3 (Black 16GB) geleverd worden vrijdag, want ik ben 3de op de lijst. :lol:[/quote:9d65b5bf03]

Waar was dat?

16gig wit en 8 gig zwart toch?

[quote:032a9ea111="Taconew"]16gig wit en 8 gig zwart toch?[/quote:032a9ea111] - 8 GB = zwart - 16 GB = zwart / wit

Thanx Zakske! (niet dat ik 'm zal kopen btw).

[quote:8e26fa93fa="The JM"][quote:8e26fa93fa="error"](en de 4e generatie iPhone op de markt komt)[/quote:8e26fa93fa]

Uh, dit wordt de 2e generatie iPhone hoor. 3G duidt op het 3e generatie netwerk.[/quote:8e26fa93fa]

Tuurlijk… maar de 3e generatie volgt vast in 2009 - daar had ik het over. De 4e generatie wellicht in 2010.

[quote:1f4a6e77f4="RamonPouw"]Ga naar de Bel Company! Daar zetten ze je gewoon op de reserveerlijst zonder extra kosten! Ik ben nummer 6 daar :lol:[/quote:1f4a6e77f4]

Goede tip. Belcompany heeft mij ook op de lijst gezet. Ben nummer 11.

@error: Zo, jij kijkt wel heel erg in de toekomst zeg.. :P Dat er nu toevallig na een jaar een nieuwe iPhone aankomt, betekend niet dat dit nu al elk jaar het geval zal zijn? :wink:

Ikzelf ben benieuwd hoe het zal verlopen met de iPhone voorraden, ik vrees dat tekorten absoluut aan de orde zullen zijn, als ik zo terug denk aan de release van de Nintendo Wii anderhalf jaar geleden… :?

Er is nog helemaal geen nieuwe iPhone voor NL Voor ons is dit de eerste (lees: officiele)

Daarnaast verwacht ik niet dat er volgend jaar weer een nieuwe iphone zal zijn.
Misschien wat software updates en een 32 gb model, maar nog geen compleet nieuwe.

Die wordt over 1,5 jaar aangekondigd en over twee jaar geintroduceert als de eerste abonnementen bijna zijn afgelopen van de mensen die nu een 2 jarig abbonnement moeten aanschaffen.

Waarom zou je je nieuwe ontwikkelingen al gaan verkopen voordat de vorige zijn uitgemolken?

Even een klein off-topic vraagje, vind het ook niet nodig om daar een appart topic voor te opnenen. Krijgen de meeste T-mobile shop wel ongeveer evenveel Iphones? Of gaat het ook naar grote van de stad?

[quote:88ce5c11f6="rrkramer"]Er is nog helemaal geen nieuwe iPhone voor NL Voor ons is dit de eerste (lees: officiele)

Daarnaast verwacht ik niet dat er volgend jaar weer een nieuwe iphone zal zijn.
Misschien wat software updates en een 32 gb model, maar nog geen compleet nieuwe.

Die wordt over 1,5 jaar aangekondigd en over twee jaar geintroduceert als de eerste abonnementen bijna zijn afgelopen van de mensen die nu een 2 jarig abbonnement moeten aanschaffen.

Waarom zou je je nieuwe ontwikkelingen al gaan verkopen voordat de vorige zijn uitgemolken?[/quote:88ce5c11f6]

Ik denk dat je gelijk hebt. Aangezien de abonnementen bijna overal 2 jarig zijn, zal het juist aantrekkelijk worden vlak voor het verstrijken ervan een nieuwe iPhone te introduceren. De oude worden dan in de markt gedumpt en men zal (al dan niet massaal) een nieuwe iPhone willen met weer een 2-jarige verbintenis. Marketingtechnisch gezien een verschrikkelijk goed uitgedacht concept.

[quote:bdbd58d32f="Mathijssli"]Even een klein off-topic vraagje, vind het ook niet nodig om daar een appart topic voor te opnenen. Krijgen de meeste T-mobile shop wel ongeveer evenveel Iphones? Of gaat het ook naar grote van de stad?[/quote:bdbd58d32f]

Klein off-topic antwoordje dan, niemand weet het nog.

[quote:4554bce8b4="Pete.Z"][quote:4554bce8b4="Mathijssli"]Even een klein off-topic vraagje, vind het ook niet nodig om daar een appart topic voor te opnenen. Krijgen de meeste T-mobile shop wel ongeveer evenveel Iphones? Of gaat het ook naar grote van de stad?[/quote:4554bce8b4]

Klein off-topic antwoordje dan, niemand weet het nog.[/quote:4554bce8b4]

Oke, was ik al bang voor :stuck_out_tongue:
Mogen ze wel een keer bekend maken dan, tis al bijna vrijdag :sealed:

Veel gebruikers van de eerste iPhone hebben vorig jaar juni/juli keurig een tweejarig abonnement bij AT&T afgesloten... en AT&T biedt volgens mij nu een regeling voor klanten die een 3G toestel willen gaan gebruiken.

Reken maar dat er elk jaar een serieuse iPhone upgrade gaat komen (net als bij de iPod). De aandeelhouders van Apple en alle netwerk-aanbieders willen ook steeds weer een leuke kerst. Apple gaat echt niet rekening houden met de contractjes (niet iedereen koopt dat ding immers op of rond 11 juli a.s.)

Ik ben dus benieuwd hoe T-Mobile (en KPN en anderen) hier straks om zullen gaan met die hardware-updates van Apple… want het is vooralsnog niet mogelijk om zo’n toestel te kopen zonder abonnement (zoals bij bijna alle mobieltjes wel het geval is).

Nummertje 7 bij de belcompany in Hoofddorp, mevrouw zei tegen mij dat de standaard leverings hoeveelheid 4 was :sealed: